Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Ok dankje…
Hi
Ik heb gereageerd op je privébericht.
Hallo,
Kunnen jullie de datum van de automatische incasso wijzigen naar de 30e van de maand?
Groet Frans
Hoi
Hallo,
Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 1e van de maand.
Groet Alex
Goedemorgen
Dan zorg ik ervoor dat jouw nieuwe incassodatum rond de 30e van de maand is - de eerste van de maand bestaat niet in de incassocycli → dit wordt rond de 20e, rond de 25e, of rond de 30e van de maand.
Hi Alex,
Voor Mobiel heb ik ook het verzoek ingediend om jouw incassodatum aan te laten passen en voor Mobiel zou dit dan wel op de 1e van de maand worden. De afdeling Incasso gaat dit verder oppakken, verwerken en verzorgt een terugkoppeling wanneer het is geregeld.
Goedemorgen,
Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 25ste van de maand voor mijn mobiele abonnement.
Groet Bin Bin
zou je de datum op de 30ste van de maand kunnen zetten is tweede keer dat ik het vraag.....
Hoi
Goedemiddag,
Ik zou ook de incassodatum van mijn abonnementen willen aanpassen. Kan iemand dat voor mij oppakken? Thanks!
Hoi
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met het mobiele nummer waar het omgaat? Graag ook je naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Ik help je dan graag met het incassodatum aanpassen naar de 30ste.
Goedemiddag, ik zou graag mijn incasso datum van mijn mobiele abonnement willen overzetten naar de 25e. Ik hoor graag van u.
Hoi
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder.
Goedemorgen,
Zou ik mijn incassodatum ook kunnen wijzigen naar de 25e? Ik heb net een nieuw abonnement en nu wordt hij geloof ik rond de 6e afgeschreven. Bedankt! :-)
Hoi
Dat kan ik zeker voor je regelen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik je gegevens erbij zoeken en dit voor je aan laten passen. Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Goedendag,
Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzen naar de 25ste.
Met vriendelijke groet,
Daisy
Hoi
Goedemorgen T-Mobile team!
Graag zou ik mijn incassodatum laten aanpassen. Het wordt nu de 12de afschreven en wil dit het liefste naar het eind van de maand hebben. Bij voorbaat dank.
Hoi
Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?
Hoi
Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?
Dit betreft een mobiel abonnement.
Bedankt voor je snelle terugkoppeling!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.