Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Hoi
Hoi
Hoi,
Is het mogelijk om de incasso datum van mijn T-Mobile Thuis aansluiting te verplaatsen naar de 25e? Ik verneem het graag
Alvast vriendelijk bedankt
Gr Red
Hoi
Graag wil ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 25ste. Ik verneem graag van jullie.
Mvg,
Hoi
Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.
Hoi
Wanneer we weten welk abonnement je hebt, zorgen we er zo snel mogelijk voor dat jouw incassodatum vanaf de volgende maand verandert naar rond de 25e.
Het gaat om mijn mobiele abonnement. Hoor graag van jullie.
Dat is geen probleem, dit ga ik gelijk voor je regelen! De aanvraag voor de 25e van de maand is verzonden. Zodra dit is verwerkt in ons systeem ontvang je hier een bevestiging van per sms!
Laat je even weten of het is gelukt? Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden!
Ik ben net klant geworden per 27 juli en al op 5 augustus willen jullie de eerste maand incasseren. Ik ben gewend einde van de maand te betalen. Willen jullie mijn incassodatum aanpassen naar de 24e van de maand?
Hallo,
ik zou graag mijn betaal data aan willen passen. Hoe kan ik dit doen?
Hey
Hoi
Goedemiddag,
mijn incassodatum staat maandelijks rond de 22e. Is het mogelijk om die naar het einde van de maand te verplaatsen. Komt mij beter uit ivm de uitbetaling van mijn salaris.
Goedemiddag
De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?
Dit verzoek heb ik voor je ingediend bij onze afdeling Incasso. Zij zullen dit verder voor je oppakken!
Beste meneer / mevrouw,
Ik zou graag mijn incasso datum laten aanpassen naar de 1ste van de maand. Is dit mogelijk? Ik hoor graag van u!
Met vriendelijke groet,
Ashley Audhoe
Hoi
Gaat het om jouw mobiele abonnement of je thuis abonnement? Indien het om Thuis gaat, pas ik dit graag voor je aan, maar dan heb ik wel de volgende gegevens nodig:
-Postcode en huisnummer
-Geboortedatum
-De laatste vier cijfers van jouw IBAN
Stuur me een privébericht (de link is klikbaar), dan zorg ik er zo snel mogelijk voor dat de incassodatum vanaf volgende maand rond de 31e van de maand is - de eerste gaat niet, we werken in incassocycli van 20, 25 en 31!
Goedendag,
Ik wou ook graag mijn 3 abonnementen naar de eerste van de maand laten incasseren.
Hoi
jazeker het zijn 3 mobiele abonnementen.
Alvast vriendelijk bedankt..
Moet ik nog gegevens in prive bericht door geven?
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
Is verstuurd...
De incassodatum voor mijn mobiel abonnement staat maandelijks rond de 4e. Is het mogelijk om die naar de 25e van de maand te verplaatsen?
Ik heb bericht terug van mijn collega en jouw huidige betaaldatum is op de 3de of 4de van de maand. In jouw geval kun je dus een datum kiezen tussen de 4de en 22ste. Ik hoor graag wat jouw voorkeur heeft!
Hi
Is verstuurd...
Ik heb vandaag contact gehad met klanten service maar daar was niks bekend van andere datum en zeiden het het aangepast wordt naar de 30ste.
Kunnen jullie nakijken of het nu wel gebeurd voor alle 3 abonnementen?
Niemand?
Ik wil gewoon weten of ze alle drie zijn aangepast.
Hoi
Sorry voor de wachttijd, ik zet er extra vaart onder!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.