Skip to main content

Op 27/10/22 sloot ik met u een overeenkomst, namelijk een telefoonabonnement . Bij deze overeenkomst hoort een melding bij het BKR. Er staat daarom een BKR-registratie op mijn naam.

De BKR-registratie heeft grote gevolgen voor mij. Ik kan door de registratie namelijk geen nieuwe lening krijgen terwijl ik die wel nodig heb. Ik moet een lening aanvragen zodat ik mijn woning kan inrichten

Ik vraag u de BKR-registratie te verwijderen 

Contract nummer: 77000865
Consument nummer: 19691981

Hoi @DyloBr ,

Duidelijke vraag, maar de BKR registratie kan niet worden verwijderd als er nog een lopende lening is.

Heb je inmiddels het laatste toestelkrediet afgelost va de maandelijkse factuur? Dat kun je zien als er nu 24 x de toestelbundel is opgevoerd. 

Als dat nog niet het geval is, dan adviseer ik je om direct het toestelkrediet af te betalen. Hier zie je hoe dat moet. Als e.e.a. is verwerkt en er zijn dus geen achterstanden opgelopen, dan wordt de kredietregistratie bij het BKR verwijderd.

Ik heb je een pb gestuurd met alle gegevens. Gaat om een oudere registratie.

Ik heb je een pb gestuurd met alle gegevens. Gaat om een oudere registratie.

Naar wie heb je die DM gestuurd? De moderators vragen je om een DM te sturen als ze meer informatie nodig hebben. Niet uit jezelf iets sturen ze lezen privé berichten alleen op hun verzoek.

Ze reageren op volgorde topics,

Zorg ervoor dat je profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum) (Klik hier)

Succes

Was een foutje inmiddels al weer verwijderd, bedankt voor het laten weten.

Hoi Dylo, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je snel van je BKR-registratie af wil. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels mijn collega's van Incasso hebt gemaild. Zij zullen je mail zo snel mogelijk oppakken en een beslissing maken. Ik hoop dat je registratie snel verwijderd wordt. Laat je het ons weten als ze contact met je hebben opgenomen? We horen het graag! 😄

Case 74146656

Reageer