Skip to main content
Beantwoord

Apps betalen via factuur gaat niet

  • 24 juni 2021
  • 1 reactie
  • 279 Bekeken

Ik kan sinds kort niet meer mijn apps betalen via de factuur. Ik had een regeling maar die is 1 maand geleden al voldaan en de laatste factuur heb ik ook betaald.

 

App store updates uitgeschakeld en in mijn t-mobile staat het goed: op toestaan.

 


Wat kan ik nog meer doen ?

 

Groet,

 

Marcella 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @MARCELLATM 

Er geldt een limiet van 50 euro per transactie en 300 euro per kalendermaand.

Heb je deze limiet misschien overschreden?

Kijk hier voor meer informatie

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20359 reacties
  • Antwoord
  • 24 juni 2021

Hallo @MARCELLATM 

Er geldt een limiet van 50 euro per transactie en 300 euro per kalendermaand.

Heb je deze limiet misschien overschreden?

Kijk hier voor meer informatie


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen