Skip to main content

Ik betaal  via mijn  odido factuur 14.51euro  voor youtube premium , terwijl het abonnement 11.99 kost , hoe kan dit

Hallo @janelovesdoe 

Het abonnement kost nu maandelijks €13,99 en verder staat dit in de voorwaarden:

Als Google verplicht is om belastingen te innen of te betalen in verband met uw aankoop van een Betaalde service, worden deze belastingen telkens op het moment van de aankooptransactie bij u in rekening gebracht.


Hoi waqqas . Die 13.99 gaat pas 14 november in . En is nu nog steeds 11.99 dus dat is wel heel vreemd waarom odido 14.51 rekent , kan ik het maar beter niet meer via odido doen , want dan zal het straks met die 13.99 wel.16.50 ofzo kosten

 


Hoi Jane, ik heb je direct gezocht, maar ik kan je op e-mailadres niet vinden. Wil je je profiel aanvullen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cifjers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee naar de kosten!


Dat zal ik doen

 


Heb het aangevuld 


Voor bingo blitz betaal ik 19.35 terwijl het 15.99 kost , 

 


Hoi Jane, bedankt voor het invullen van je profiel en je screenshot! Ik heb direct meegekeken naar je vorige facturen en daar zie ik inderdaad de prijs van € 15,99 staan voor Bingo Blitz PLUS Sub. Is de prijs van deze dienst wellicht gestegen? Zou je dit voor me willen controleren in de app. Ik kan het zo zonder account niet vinden, maar ik gok dat het voor jou makkelijker in te zien is in je Google Play account of in de app zelf. Maak ook direct een screenshot van de prijs, mocht deze nog wel op het oude staan. Dan duik ik er graag verder voor je in! 😄


 


Dus het is heel vreemd waarom ik bij odido meer betaal , groetjes juanita 


Dus het is heel vreemd waarom ik bij odido meer betaal , groetjes juanita 

Misschien voor het extra werk en de geboden mogelijkheid. Odido moet de administratie bijhouden.


Maar 33 euro betalen ipv 28 vind wel n heel verschil , en dat mogen ze dan ook wel van te voren aangeven dat je meer zou gaan betalen


Reageer