Skip to main content

App laat extra kostenopbouw niet zien.

  • 8 July 2024
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

Hoi,

 

In de app staat “€X extra kosten”. Wanneer je daar op klikt, staat er “Je hebt deze maand geen extra kosten gemaakt.” Hier zou te zien moeten zijn welke extra kosten gemaakt zijn.

 

 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tiiiiiiiiiiiiiiiim 

Had je wel extra kosten gemaakt of niet? Indien niet dan is die melding terecht, als je extra kosten hebt gemaakt zou je wat anders moeten zien.

Hallo @Tiiiiiiiiiiiiiiiim 

Had je wel extra kosten gemaakt of niet? Indien niet dan is die melding terecht, als je extra kosten hebt gemaakt zou je wat anders moeten zien.

Zeker, ik heb sms'jes gestuurd en ontvangen op de Noordzee.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Tim, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je € X extra kosten ziet staan in de app. Dit klinkt als een visuele bug. Heb je voor mij een screenshot? Via de webversie zie ik € 1,50 aan extra kosten. Zie je dit via de website ook? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Tim, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je € X extra kosten ziet staan in de app. Dit klinkt als een visuele bug. Heb je voor mij een screenshot? Via de webversie zie ik € 1,50 aan extra kosten. Zie je dit via de website ook? Ik hoor het graag van je! 😄

 

 

Op de website wordt je naar de app verwezen, dus daar kan ik het niet vinden.

 

Op het dashboard staat 0 aan extra kosten.

 

 

Reageer