Meer mensen dit probleem (gehad)??
Hallo
In dit topic lees je hoe je je hiervoor kunt afmelden, hoe je dit kunt voorkomen in de toekomst en je vindt er ook een formulier voor als je het niet eens bent met de kosten.
Hallo
In dit topic lees je hoe je je hiervoor kunt afmelden, hoe je dit kunt voorkomen in de toekomst en je vindt er ook een formulier voor als je het niet eens bent met de kosten.
Dank, allemaal gevonden en gedaan.
Misschien is het ook goed om de My T-Mobile app te installeren zodat je jouw gebruik kunt bijhouden en ook meteen al je facturen kunt inzien.
Dat is een goed idee, maar gaat voorbij aan het eigenlijke probleem: dat het mogelijk is dat een bedrijf je zonder je toestemming geld afhandig maakt met als voertuig T-Mobile
Dit soort sms diensten zijn bij de ACM geregistreerd, dus moeten ze aan wettelijke eisen voldoen. Er moet dus sprake zijn van een aanmelding. Er wordt niet uit het niets een abonnement gestart. Wel kan de aanmelding een beetje verstopt hebben gezeten in bijvoorbeeld een prijsvraag waar je bij deelname ook hiermee akkoord bent gegaan
Hoi Eric, ik doe nooit mee aan prijsvragen.
Hoi Eric, ik doe nooit mee aan prijsvragen.
En sms dienst? Ik gebruik nooit sms, behalve om inlogcodes te ontvangen of wanneer iemand in mijn omgeving een gecrashte telefoon heeft en even geen whatsapp. Ik weet niet eens waarvoor ik betaal.
Hier een voorbeeld :
Het gaat vooral om spelletjes, ze hebben alles op orde zo te zien maar de manier waarop je een abonnement afsluit vind ik niet kunnen, het is meestal een advertentie ergens doorheen en als je erop drukt dan heb je meteen een abonnement.
Hier een voorbeeld :
Het gaat vooral om spelletjes, ze hebben alles op orde zo te zien maar de manier waarop je een abonnement afsluit vind ik niet kunnen, het is meestal een advertentie ergens doorheen en als je erop drukt dan heb je meteen een abonnement.
Echt, nooit gezien of van gehoord maar af en toe heb ik natuurlijk zoals iedereen ruzie met een pop up die ik wil wegklikken en dan hebben ze het kruisje aan de andere kant gezet zodat ik op downloaden klik (of misschien erger dus)
Lees dit Topic even door. (ik weet niet of dit al gelinkt is in eerdere berichten)
Er staan een paar manieren in waarmee het misschien mogelijk is om wat geld van deze door Tmobile ondersteunde DIEFSTAL terug te krijgen
Succes
Hier een voorbeeld :
Dat mag niet, dat je meteen een abonnement hebt. Zie artikel 230m van Burgerlijk Wetboek Boek 6 (Verbintenissenrecht).
Lees dit Topic even door. (ik weet niet of dit al gelinkt is in eerdere berichten)
Er staan een paar manieren in waarmee het misschien mogelijk is om wat geld van deze door Tmobile ondersteunde DIEFSTAL terug te krijgen
Succes
Dank je Yalerta, inmiddels klacht naar T-Mobile verstuurd, naar Gamecraze (idd spel van hun!) en op Klachtenkompas.nl gezet. Nu maar afwachten. Razend ben ik!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.