Skip to main content
Beantwoord

alles betaald maar 1 dag later nogsteeds afgesloten

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi allemaal,

Mijn betalingsregeling en mijn nieuwe factuur betaald, en is ook al verwerkt volgens de chatbot.

Toch is mijn sim nog volledig geblokkeerd ook voor inkomende oproepen.

Ik kan niet bankieren zonder mijn aansluiting en heb ook de factuur via iDeal van iemand anders betaald ..via de qr code.

How lang gaat het duren ?

Tel nummer *** (bewerkt door moderator)

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@Rupstar ,

Als je geen betalingen gemist hebt tijdens je betaalregeling,is het de snelste manier om er achter te komen waarom er nog een blokkade op staat, om te bellen met 0800 - 0092. Zij kunnen gelijk aangeven waarom er eventueel een blokkade op staat.

Ik weet dat jouw sim is geblokkeerd,  misschien is er iemand in jouw omgeving waarvan je de telefoon even kan gebruiken.

Bekijk origineel

6 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1287 reacties
  • 16 maart 2025

Hallo ​@Rupstar ,

Soms wil het opnieuw opstarten van je mobiel er voor zorgen dat alles weer werkt.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 16 maart 2025

Bedankt voor de reactie,

Dit al meerdere malen geprobeerd.

Geen verandering.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1287 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2025

Hallo ​@Rupstar ,

Als je geen betalingen gemist hebt tijdens je betaalregeling,is het de snelste manier om er achter te komen waarom er nog een blokkade op staat, om te bellen met 0800 - 0092. Zij kunnen gelijk aangeven waarom er eventueel een blokkade op staat.

Ik weet dat jouw sim is geblokkeerd,  misschien is er iemand in jouw omgeving waarvan je de telefoon even kan gebruiken.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 17 maart 2025

Ja ik snap er niks van .

Het is ondertussen maandag!!!

Nogsteeds afgesloten.

Heb ik voor niks betaald ? 

Kan mijn odidio app ook niet in want het mail adres gewijzigd en kan geen verificatie sms ontvangen?

Ondertussen ook problemen met mijn bank want kan geen sms ontvangen.

Dit is wel echt heel erg vervelend aan het worden.

Ben er een beetje klaar mee.

Betaal al 3 jaar gewoon netjes nu kan ik helemaal niks ook niks ontvangen dat is wel erg overdreven.

Of het wordt opgelost of nooit.meer odidio voor mij.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8638 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi ​@Rupstar  

Als je helemaal geen netwerk meer hebt, dus je kan niet aanmelden bij Odido, dan is er een kans dat je abonnement eenzijdig is beëindigd.  Als namelijk betalingen van een betalingsregeling te laat zijn kan he abonnement worden beëindigd.  Dat is onderdeel van de afspraken over een betalingsregeling.  Bel dus het gratis nummer van de klantenservice met een andere telefoon,  die kunnen zien wat de status is.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rupstar, goed om te lezen dat je een betalingsregeling hebt getroffen en dat je nieuwste factuur ook betaald is. Zet snel je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee om de blokkade op te heffen! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen