Skip to main content
Beantwoord

Aflossen krediet

  • 21 May 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Goedemorgen Odido,

ook ik loop tegen het probleem aan dat het AW krediet niet zichtbaar is en online niet kan worden afbetaald. Telefoon wel...is dit probleem nog steeds gaande? Ik dien voor komende vrijdag (ook voor hypotheek) te gaan afmelden en jullie vriendelijke helpdesk (die ik vriendelijk aangaf het niet eens te zijn met zijn antwoord) verbreekt gewoon de verbinding (na 15 minuten wachttijd is dit echt naar) Hier komt een klacht over.

Zijn hier vriendelijke helpdesk medewerkers die mij wel kunnen/willen helpen dit krediet deze week nog af te kunnen betalen? 

mvg.

Patrick

 

 

2 reacties

Reputatie 2

Hi @PHemelrijk, begrijpelijk dat je dit op tijd geregeld wil hebben voor het aanvragen van een hypotheek. Natuurlijk staan mijn collega's en ik op de Odido Community klaar om je hierbij te helpen! Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en zie dat je enkele minuten na het posten van dit bericht je toestelkrediet al via je Mijn Odido omgeving hebt kunnen afbetalen. Klopt dat? In dat geval geven we dit binnen 1 uur door aan BKR. Het kan dan vervolgens tot 2 werkdagen duren voordat BKR de status heeft aangepast. Dit zou dus voor vrijdag geregeld moeten zijn! Zou je mij willen laten weten of het allemaal gelukt is? Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je mij te vinden!

Reputatie 2

Nee, dat is het krediet voor de iPhone, gaat om het krediet van de apple watch. Ik stuur je even een DM.

Reageer