Ik heb met T-Mobile een betalingsregeling afgesproken en daarbij zou ik een blokkade hebben met o.a. bellen en data in het buitenland maar ik ben ook geblokkeerd in Nederland. Bellen en 5g werken nu allebei niet.
Hallo
Heb je wel bereik of dat ook niet en is je aansluiting nu geblokkeerd?
In dat geval dien je het hele bedrag in één keer te betalen en dan zal de blokkade binnen een uur worden opgeheven.
https://www.t-mobile.nl/betalen
Hey
bedankt voor je berichtje! Ik heb wel bereik maar volgens de afspraak van de regeling zou ik wel gewoon moeten kunnen bellen en internetten in Nederland en dat is nu niet het geval :(
Hallo
goed om te weten
- Je kunt tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
- Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
- Tijdens de betaalafspraak kun je in je My T-Mobile account de status van je afspraak bijhouden.
- Tijdens de afspraak kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
- Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
- Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
Hey
bedankt voor je bericht! De betalingsregeling is pas net afgesproken dus lijkt mij niet dat ik iets heb verbroken. “
- Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken. “
dit is eigenlijk precies het probleem, bellen in Nederland en Internetten in Nederland zijn dus ook afgesloten voor mij, niet alleen buitenland dus.
ik heb al meerdere topics over dit onderwerp gelezen met precies hetzelfde probleem die uiteindelijk verholpen zijn door Moderators… ik neem aan dat die het dus alleen kunnen oplossen voor mij?
Oei
Ik zal ze even wijzen op dit onderwerp misschien kan iemand je vandaag nog helpen.
Geen garantie maar doe mijn best. Anders moet je tot morgen wachten
Ik zal dan even afwachten tot een Moderator hulp kan bieden. Bedankt voor de snelle reacties en de hulp in ieder geval!
Ik heb met T-Mobile een betalingsregeling afgesproken en daarbij zou ik een blokkade hebben met o.a. bellen en data in het buitenland maar ik ben ook geblokkeerd in Nederland. Bellen en 5g werken nu allebei niet.
Hi
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.