Skip to main content

Hoi, 

ik heb 2 maanden achterstand en vroeg ik of eentje vandaag of morgen kon betalen en de ander deze maand op de 21ste. Hij is nu geblokkeerd dus kon ook niet bellen  naar de klantenservice

Bij 2 maanden achterstand houdt het een keer op en worden abonnementen geblokkeerd. Je zou nog wel een betalingsregeling kunnen aanvragen via mijn.t-mobile.nl voor 1 factuurals je aan de voorwaarden voldoet.


Beste @Zahiiii  Welkom.

Was je niet op de hoogte van een Betalingsregeling of kom je daar nog niet voor in aanmerking? 

Helaas heb je iets te lang gewacht volgens de site, de volgende keer sneller uitstel of een regeling aanvragen. Nooit wachten op een blokkade.

”Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn”

Wat je nog kan doen is wachten tot de moderators hier reageren of er nog iets te regelen valt. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Met vriendelijke groet en succes

 


Reageer