Hallo,
Odido/T-mobile heeft van januari 2023 t/m oktober 2023 onterecht 10*EUR 17 geïncasseerd voor een abonnement dat ik nooit heb afgesloten. Ik heb in november contact gehad met de servicedesk. Deze hebben bevestigd dat dit inderdaad onjuist is. Het totale bedrag zou gecrediteerd worden. Ik heb nooit meer iets gehoord en het bedrag is nog steeds niet teruggestort. Aantal ergernissen:
1: Het verbaast mij dat Odido zonder een onderliggend contract abonnementsgeld kan incasseren (jullie bedrijfsvoeringsprocessen zijn blijkbaar niet op orde?)
2: Het het heeft mij veel moeite gekost om contact met jullie te krijgen (dit is nog steeds dramatisch) zonder resultaat.
3: Jullie bereikbaarheid in het algemeen is vreselijk. De slogan "we laten zien hoe het wel kan" slaat dan ook als een tang op een varken. Stop met die chatbot die snapt niets en leidt tot meer frustraties.
Hopelijk een snelle oplossing via deze weg.
Hartelijke groet,
Serge