Skip to main content

Ik heb mijn abonnement per 04 september stopgezet maar deze week wordt ergens van mijn rekening afgeschreven. Ik kan die factuur niet meer online inzien omdat ik met een 2 stappen veiligheidscontrole moet inloggen maar geen SIM card meer heb. Kunnen jullie mij hierbij verder helpen?  

@Alicianais  Heb je rekening gehouden met de maand opzegtermijn?


Ja


Kijk goed naar de data op de factuur. Je krijgt na de opzegging een eindfactuur waarop pro rato een credit wordt gegeven.


Ik kan mijn facturen alleen niet meer inzien omdat ik niet kan inloggen zonder mijn oude SIM card ivm de veiligheidscontrole. 


Hi Alicia, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat wij jouw abonnement inderdaad op 2 september hebben opgezegd, zoals afgesproken met jou. Je maakte gebruik van een oud abonnement van Tele2 en dit betekent dat wij jouw abonnementskosten achteraf factureren. In de maand september ontving je dus jouw factuur voor de maand augustus, die je enkele dagen geleden betaald hebt. Je kunt van ons nu nog één laatste factuur verwachten met daarop je abonnementskosten voor 1 september. Omdat het maar om één dag gaat zal dit dus een laag bedrag worden, maar weet wel dat deze eindfactuur er nog aan komt. Heb je zo voldoende duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!


Hi Alicia, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat wij jouw abonnement inderdaad op 2 september hebben opgezegd, zoals afgesproken met jou. Je maakte gebruik van een oud abonnement van Tele2 en dit betekent dat wij jouw abonnementskosten achteraf factureren. In de maand september ontving je dus jouw factuur voor de maand augustus, die je enkele dagen geleden betaald hebt. Je kunt van ons nu nog één laatste factuur verwachten met daarop je abonnementskosten voor 1 september. Omdat het maar om één dag gaat zal dit dus een laag bedrag worden, maar weet wel dat deze eindfactuur er nog aan komt. Heb je zo voldoende duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

 

Prima bedankt voor de uitleg.


Graag gedaan, Alicia. Ik wens je nog een fijne dag toe! 


Reageer