Skip to main content

abbonement klopt totaal niet meer na afsluiten met nieuw contract e.d.

Toon eerste reactie

28 reacties

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 12 maart 2025

En ik had laatst ook gebeld en toen moest zei zelf bellen maar dit gaat mij aan en mijn rekening toch bedoel dat zou niks uit moeten maken 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 13 maart 2025

83095

Is nummer 0585

87773

Is nummer 5107 correct toch?

En die moet dan gewijzigd / verwijderd en vergoed worden natuurlijk vanaf december volgens mij.

Als je het even mooi wil formuleren voor je collega,s dan komen we er aan de telefoon ook uit zonder misstanden 

En welk nummer of afdeling moet ik hebben of specifiek persoon Misschien.

Groetjes 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Truckerpeppie Tuurlijk, geen probleem! In principe mag alleen de contractant zelf inhoudelijk contact opnemen over het abonnement. Omdat het contract op haar naam staat (haar oude abonnement), zou ik je willen vragen of het mogelijk is dat je vrouw telefonisch contact met ons opneemt. Ze kan bellen naar dit nummer: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Er is geen specifieke persoon die hierover gaat. Als je het nummer belt, zullen zij je wellicht verwijzen naar de afdeling die over de opzeggingen gaat. Zij kunnen het dan voor je in orde maken. 

Yes, het klopt dat je aangeeft. Om het nog op een rijtje te zetten: 

• Het nummer wat eindigt op ***0585 heeft als simkaartnummer dat eindigt op ***83095
  • Het nummer wat eindigt op ***5107 heeft als simkaartnummer dat eindigt op ***87773. 

In verband met Samen Unlimited is het nummer van je vrouw overgezet naar een nieuw Odido Hello abonnement. Ze maakt nu gebruik van haar eigen nummer (***0585). Maar het oude contract, waarvan het nummer eindigt op ***5107 is op de één of andere manier door blijven lopen. Dit abonnement (oud-T-Mobile contract) moet zo snel mogelijk worden stopgezet. Omdat het contract op haar naam staat, kan zij alleen telefonisch contact met ons opnemen hierover. Als ze belt (met jou erbij) en dit topic ook erbij pakt, kunnen mijn collega's meelezen wat er precies is gebeurd en kunnen zij zien dat het abonnement (***5107) zo snel mogelijk moet worden stopgezet. De facturen van de afgelopen maanden dienen ook vergoed te worden, dat kunnen zij voor je in orde maken! 

Gaat dat lukken met de informatie? Ik hoop dat het duidelijk is. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen