Skip to main content

abbonement klopt totaal niet meer na afsluiten met nieuw contract e.d.

Goedendag 

Ik heb al een tijdje unlimited voor 25 per maand...

In december kon mn vrouw over en die is van haar abbonement overgegaan naar mijn abbonement in combinatie met samen unlimited.

Dus 25,- en 20,-

Is 45 per maand!!!

het klopt nog steeds niet ik betaal voor mijn nummer nu ineens dikke prijzen ipv 25!!!

Zo balen dat dit weer fout is

December en januari bij elkaar 

109,04!!!!

En dan haar nummer word afgeschreven van een ander rekeningnummer.

Is intussen al 79,24 voor 2 maand 

Dus 39,24 te veel.

Dit is belachelijk werkelijk al die jaren gaat het goed en betaal ik 25 en zei ook en nu ineens dit 

Er klopt gewoon niks van...

Aan de telefoon is alles onduidelijk wil dat dit goed bekeken wordt het klopt niet en gaat van 2 rekeningnummers af 

En online staan er 3 nummers en als ik inlog en de factuur Bekijk zie ik die van de andere rekening niet staan 

Ik had mijn eigen nummer 

Zei had haar eigen nummer toen na telefonisch contact is zei opgegaan bij mij met nummerbehoud 

Voor dat nieuwe contract kreeg ze een simkaart met een ander nummer die moest ze er uiteindelijk in doen en dan werd haar oude nummer daarop weer geactiveerd 

Maar nog steeds staan er dus ook 3 nummers in mijn account 

En betaal ik met 2 rekeningen

Wie kan me helpen kom er aan de telefoon niet uit waar sommigen mij totaal niet snappen 

Dit zijn dus 2 verschillende rekeningnummers bij de een staat internet en thuis er ook bij dat is de ander gekleurde ON

Maar bij de een staat mijn nummer en de ander haar tijdelijk gekregen nummer

Online staat haar nummer 

Met klant voordeel nog aan

En de mijne ook 

Tv en internet met korting en 

Dan ook nog dat tijdelijke nummer zonder korting maar samen unlimited 

Het is een wir war en het klopt gewoon niet

Moet betalen 

Mobiel 25

Mobiel samen unlimited 20 

En thuis is 40

Uitgelichte reactie

4 maart 2025

Hi ​@Truckerpeppie excuses voor de wat latere reactie. Ik heb dit eerst goed tot de bodem uitgezocht om het helemaal helder te krijgen. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie inderdaad dat je net jarig bent geweest, van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren en geluk! Ik ga mijn best doen om het zo goed mogelijk toe te lichten en uiteraard mee te kijken naar een passende oplossing.  Ik heb gelijk gekeken bij alle abonnementen en kom tot het volgende:

Het nummer wat eindigt op ***3929 is een abonnement met Unlimited Basis. Ik kan zien dat dit abonnement zelf via onze webshop is aangevraagd zonder Nummerbehoud, vandaar dat het contract ook op 15-9-2024 van start was gegaan. Voor dit abonnement betaal je maandelijks € 25,00, want ik zie dat je Klantvoordeel krijgt en dus Unlimited voor € 25,00 per maand. Echter, is het bedrag sinds januari 2025 verhoogd door de jaarlijkse inflatiecorrectie. Sinds januari 2025 betreft het maandbedrag € 26,05 per maand.

Het nummer wat eindigt ***0585 is een Samen Unlimited abonnement. Dit abonnement is via onze verkoopafdeling aangevraagd met Nummerbehoud. Dit abonnement is van start gegaan op 18-11-2024 en daar betaal je maandelijks € 20,00 per maand voor Samen Unlimited. Echter, zie ik alleen dat er op de laatste factuur extra kosten zijn gemaakt van € 3,20 voor het bellen naar servicenummers. Vandaar dat het factuurbedrag nu éénmalig € 23,20 betreft, maar normaal gesproken is dit € 20,00.

Als je de bedrag bij elkaar optelt, kom je uit op € 26,05 + € 23,20 = € 49,25 en dit bedrag is eind februari van je rekening afgeschreven. Dat komt omdat de abonnementen onder 1 hoofdcontractant valt bij Samen Unlimited en de facturen ook samen worden gevoegd bij het afschrijven.

Daarnaast zie ik ook het abonnement van je vrouw terug. Dit nummer eindigt op ***5107 en het betreft een oud-T-Mobile abonnement. Bij dit abonnement zie ik nog een oud voordeel terug van Unlimited voor € 25,00 per maand. Sinds de inflatiecorrectie van dit jaar, is het maandbedrag van dit abonnement verhoogd naar € 27,26. Vandaar dat dit bedrag is afgeschreven van het andere rekeningnummer. 

Kloppen deze bedragen en ook dat er in totaal 3 nummers zijn? Of is het nummer wat eindigt op ***5107 dubbel en moet deze worden overgezet naar één van de nieuwe contracten?

Ik hoor het graag van je! 

28 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8676 reacties
  • 27 februari 2025

Hoi ​@Truckerpeppie 

25 euro voor unlimited? Welk unlimited product ia dat precies, unlimited start, basis, plus of premium? 

Is jouw eigen abonnement afgesloten over verlengt na 5 september 2023? 

Ik vraag dit omdat de abonnementen van daarvoor niet het nieuwe type Helo Odido zijn waarop een "samen" variant mogelijk is.

Zet ook even 2 afbeeldingen van de samenvatting van je facturen in je post.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 27 februari 2025

Unlimited basis als het goed is

Zeker dit is afgelopen jaar afgesloten na de zomer en de samen unlimited vanaf december

Heb het telefonisch duidelijk besproken en alles en er staat ook een samen unlimited in mijn account en haar nummer staat er ook gewoon bij vaag allemaal 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8676 reacties
  • 27 februari 2025

Ok, dat lijkt dan allemaal goed. De ene factuur is van Odido vast internet en de ander van Odido mobiel. De prijzen zijn op 1 januari wel verhoogd met een inflatiecorrectie. 

De uitdaging lijkt te zitten in dat 3e abonnement. Het klopt dat je eerst een ander nummer op de simkaart hebt voordat nummerbehoud plaatsvind. Maar als je die sim noet gebruikt tot de dag van portering zijn daar geen kosten aan verbonden. Een printsscreen van de samenvatting van de mobiele factuur kan helpen voor verdere uitleg.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 27 februari 2025

En nog heel raar klantnummer 1.19124649

Lijkt wel de juiste nummers te hebben en zie op mijn andere rekening een ander klantnummer bij andere bedragen staan 

Rekeningnummer 6046

1.19124259          
Omschrijving: Mob 06........ Kla
ntnr 1.19124259 Factuur 90157563
5723 Factuurdatum 20.01.2025 Fac
tuur zien? Odido.nl/my/facturen 
IBAN: NL12COBA0733959555

En dit is mijn klantnummer van wat ik nu heb gekregen zo apart.…

1.19124649          

Omschrijving: Mob 06........ Kla

ntnr 1.19124649 Factuur 90157196

9061 Factuurdatum 19.12.2024 Fac

tuur zien? Odido.nl/my/facturen 

IBAN: NL12COBA0733959555

Rekeningnummer 2996

Zoals ik dus duidelijk maak het klopt gewoon niet via messenger al contact gehad tijd terug en van de week ja maar het klopt nee het klopt niet 

Exclusief de buitenbundel belkosten eventueel is het 25 inclusief de klant korting van basis van 32,50 naar dus 25,-

En de samen unlimited voor 20

Ik kom er gewoon niet uit en zeker aan de telefoon niet want ze snappen me niet

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8676 reacties
  • 27 februari 2025

Nou, hier kom ik ook niet uit. Dit waren de dingen die niet de duidelijkheid gaven over b.v. factuuperiode etc. Wacht dan even een moderator af. Binnen een paar dagen pakken die topics op en zij kunnen wel in de Odido systemen kijken.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 27 februari 2025

Kijk dan aub even goed het klopt niet dit is van 1 rekening 2 nummer en de andere die ik hier dus niet zie staan word afgeschreven van een andere rekening 

Dat zijn bedragen 51,98 en 27,26 totaal anders dan wat hier staat dit van de foto gaat van mijn betaalrekening 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 27 februari 2025
eric schreef:

Nou, hier kom ik ook niet uit. Dit waren de dingen die niet de duidelijkheid gaven over b.v. factuuperiode etc. Wacht dan even een moderator af. Binnen een paar dagen pakken die topics op en zij kunnen wel in de Odido systemen kijken.

Het is zo raar het lijkt wel of het oude abbonement gewoon doorloopt op 1 of andere manier 

En inflatie hoorde ik ook maar dat is geen verschil in 2 maand van 100 euro

Dat is 3.2 procent 25,80 en 20,60 ofzoiets 

Dus kom je er nog niet en het is dus het rare dat dit bedrag ongeveer van mijn rekening afgaat en een totaal ander bedrag van onze samen rekening waar eerder haar 06 van af ging 

Wel is er met het leveren van de sim iets gedaan met mijn id die vernieuwd was en is er een betaling gedaan met deze kaart dus die is nu gekoppeld hieraan maar die andere factuur die ik betaal vind ik niet terug in mijn account dat is zo raar betaal dus dubbel terwijl dat niet klopt en het zijn dan ook nog is andere bedragen 

Dus hier klopt iets niet en met dat andere klantnummer gaat helemaal wat fout want die hoort allang niet meer te bestaan...…

Want samen unlimited is toch 1 klantnummer van de hoofdabbonee lijkt mij 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Truckerpeppie wat leuk dat je hebt gekozen voor Samen Unlimited! Ik snap heel goed dat de facturen vragen oproepen. Ik wil daarom graag met je meekijken in je account hoe het precies zit en geef je met alle liefde meer duidelijkheid over deze facturen. Mocht er iets niet kloppen, dan zal ik het uiteraard voor je vergoeden. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel?  Dan kijk ik daarna gelijk met je mee naar je facturen! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 28 februari 2025

Heb ik als het goed is ingevuld met 2 rekeningnummers 3telefoon nummers 1 die is dus gekoppeld door jullie als het goed is met haar oude en juiste nummer 

Zojuist is er weer 49 afgeschreven 

Dus eventueel zou dit kunnen zijn unlimited basis met klant korting 25,80 met inflatie

En samen unlimited met inflatie 20,60

En eventueel buitenbundel nummers 

Maar ook is nu weer van de andere rekening 27 afgeschreven 

Dus het klopt gewoon totaal niet

Hoop dat je dit goed voor me uit wil zoeken 

Zal me verjaardag weer goed maken wou hier vandaag eigenlijk niet mee verder ..

Maar jah aan de telefoon kom ik er niet uit enis het alleen maar ja de inflatie ja die is 3.2 dat had ik al wel gevonden maar het klopt echt niet

Groetjes 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Uitgelichte reactie

Hi ​@Truckerpeppie excuses voor de wat latere reactie. Ik heb dit eerst goed tot de bodem uitgezocht om het helemaal helder te krijgen. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie inderdaad dat je net jarig bent geweest, van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren en geluk! Ik ga mijn best doen om het zo goed mogelijk toe te lichten en uiteraard mee te kijken naar een passende oplossing.  Ik heb gelijk gekeken bij alle abonnementen en kom tot het volgende:

Het nummer wat eindigt op ***3929 is een abonnement met Unlimited Basis. Ik kan zien dat dit abonnement zelf via onze webshop is aangevraagd zonder Nummerbehoud, vandaar dat het contract ook op 15-9-2024 van start was gegaan. Voor dit abonnement betaal je maandelijks € 25,00, want ik zie dat je Klantvoordeel krijgt en dus Unlimited voor € 25,00 per maand. Echter, is het bedrag sinds januari 2025 verhoogd door de jaarlijkse inflatiecorrectie. Sinds januari 2025 betreft het maandbedrag € 26,05 per maand.

Het nummer wat eindigt ***0585 is een Samen Unlimited abonnement. Dit abonnement is via onze verkoopafdeling aangevraagd met Nummerbehoud. Dit abonnement is van start gegaan op 18-11-2024 en daar betaal je maandelijks € 20,00 per maand voor Samen Unlimited. Echter, zie ik alleen dat er op de laatste factuur extra kosten zijn gemaakt van € 3,20 voor het bellen naar servicenummers. Vandaar dat het factuurbedrag nu éénmalig € 23,20 betreft, maar normaal gesproken is dit € 20,00.

Als je de bedrag bij elkaar optelt, kom je uit op € 26,05 + € 23,20 = € 49,25 en dit bedrag is eind februari van je rekening afgeschreven. Dat komt omdat de abonnementen onder 1 hoofdcontractant valt bij Samen Unlimited en de facturen ook samen worden gevoegd bij het afschrijven.

Daarnaast zie ik ook het abonnement van je vrouw terug. Dit nummer eindigt op ***5107 en het betreft een oud-T-Mobile abonnement. Bij dit abonnement zie ik nog een oud voordeel terug van Unlimited voor € 25,00 per maand. Sinds de inflatiecorrectie van dit jaar, is het maandbedrag van dit abonnement verhoogd naar € 27,26. Vandaar dat dit bedrag is afgeschreven van het andere rekeningnummer. 

Kloppen deze bedragen en ook dat er in totaal 3 nummers zijn? Of is het nummer wat eindigt op ***5107 dubbel en moet deze worden overgezet naar één van de nieuwe contracten?

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 4 maart 2025

Helemaal zoals jij het zegt klopt alles 

Behalve dat laatste nummer dat nummer hebben wij gekregen met een simkaart van samen unlimited en die moesten wij gebruiken ipv het oude simkaart nummer met 0585 dit nummer 0585 is dus gekoppeld aan de nieuwe simkaart 5107

Hierbij moesten we wachten met gebruiken tot we portering hebben gehad en dat is gelukt we hebben toen haar oude simkaart eruit gehaald de officiële 0585 en de nieuwe erin gedaan 5107 met nummerbehoud van de 0585

Dus die klopt dan niet en is dus gewoon door blijven lopen en betaal ik dus gewoon door 

Terwijl mij aan de telefoon beloofd is dat dit 100%goed zou komen en er geen dubbele kosten zouden zijn mede omdat zei vanaf december of november sowieso al over kon stappen.

Hoe dit is misgegaan en waar snap ik niet 

En ik betaal ook in december 62 voor onze 2abbonementen samen

Maar zoals jij het nu zegt klopt het inderdaad 3929 is van mij 

0585 is van haar maar daar moest een nieuwe simkaart gebruikt worden anders kon ik niet samen unlimited was het verhaal dus haar 0585 nummer werd dan gekoppeld aan een nieuwe sim met nummer 5107 en nu belt ze daar ook mee maar zie ik in mijn scherm en alles gewoon het nummer 0585 

Heel raar allemaal 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Truckerpeppie yes dat klopt! Om gebruik te kunnen maken van Samen Unlimited, dient het abonnement wat onder jouw nummer als '’Samen Unlimited'’ komt, een nieuw Hello Odido abonnement te zijn. Omdat haar contract nog een oud T-Mobile abonnement was, was het dan ook niet mogelijk en moest het eerst worden overgezet. Ik zie dat er een nieuw abonnement was aangevraagd met Nummerbehoud voor het nummer wat eindigt op ***0585. Dat nummer is op 18-11-2024 netjes overgezet en het tijdelijke nummer werd vervangen door haar eigen nummer. Ze maakt nu dus gebruik van haar eigen nummer met een nieuw Odido Hello abonnement, waarbij ze dus als '’Samen Unlimited'’ onder jouw contract valt. 

Begrijp ik het goed dat het nummer wat eindigt op ***5107 nu overbodig is en niet meer nodig is? Dat is nog het oude T-Mobile contract en die staat nog steeds op actief. Waarom deze door is blijven lopen, durf ik niet te zeggen. Maar ik wil er uiteraard voor zorgen dat dit contract zo snel mogelijk wordt stopgezet als je dat zou willen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 5 maart 2025

Ik wil gewoon dat die vergoed word want die simkaart van  nummer 5107 wat je dus zegt zit nu in haar telefoon en hier belt ze nu mee maar dat is dan nummer 0585

5107heeft nooit bij ons in een abbonement gezeten hiervoor voor december 

Dus die betaal ik dan nu wel terwijl dit niet door mij komt maar een fout in jullie systeem met het koppelen lijkt mij

En als je hem nu eruit gooit valt dan de sim niet uit met 5107 wat nu haar nummer is 0585?

Ben bang dat als je dus simkaart nummer 5107 verwijderd dan is haar simkaart nu ongeldig en is ze alles kwijt want haar oude simkaart met 0585 zou stoppen met werken en dan zouden we sim 5107 erin doen en die zou dan gekoppeld zijn met haar nummer 0585

Als je me nu nog snapt 

Neem wel aan dat dit vergoed word heb dr vanaf het begin al over geklaagd dat het niet klopt en elke was het ja het niet klopt allemaal wel

Het is ook lastig uit te leggen aan sommigen aan de telefoon maar toch

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 5 maart 2025

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Truckerpeppie geen zorgen, ik volg het nog heel goed. Ik denk zelf dat het abonnement met nummer ***5107 overbodig is, aangezien daar ook geen gebruik van wordt gemaakt. Het nummer wat eindigt op ***0585 is overgezet naar het nieuwe Odido Hello abonnement en van dat nummer maakt ze nu ook gebruik. Kun je voor mij dubbelchecken of ze gebruikmaakt van de juiste simkaart? Er staat op de simkaart een heel lang nummer, deze zou moeten eindigen op ***83095. Deze simkaart staat momenteel gekoppeld aan het nummer wat eindigt op ***0585. Als je dat aan mij kunt doorgeven, weet ik het zeker. 

Ik heb zojuist een verificatiecode per sms naar het nummer verstuurd. Zou je die met mij kunnen delen? Dan kan ik daarna het nummer wat eindigt op ***5107 stopzetten en de kosten voor je vergoeden! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 7 maart 2025

Dit nummer is inderdaad het juiste simkaart nummer

83095

Dan is hier haar nummer op overgezet of iets?

Dit was inderdaad het samen unlimited simkaartjes die ze nu dus gebruikt

Ze heeft nog niks binnen via sms!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Truckerpeppie Ah, check! Dan weet ik zeker dat ik het andere abonnement voor haar kan opzeggen. Haar nummer is inderdaad overgezet naar het nieuwe Odido Hello abonnement, wat nu Samen Unlimited is en onder jouw abonnement valt. Dat is het telefoonnummer wat eindigt op ***0585. Daar maakt ze nu ook gebruik van. Vandaar dat ik het abonnement waarvan het nummer eindigt op ***5107 per direct voor je wil stopzetten. Ik heb zojuist een nieuwe code per sms naar dat nummer verstuurd. Let op: het is verstuurd naar het nummer dat eindigt op ***5107. Het simkaartnummer hiervan eindigt op ***87773. Wellicht dat het simkaartje in een toestel moet worden geplaatst en geactiveerd moet worden. Ik zie verder dat de gekoppeld simkaart aan dat nummer wel op actief staat. Heb je 'm ontvangen en kun je die met mij delen? Zo niet, dan zal ik de code per mail versturen, zodat ik alsnog de verificatie kan afronden en voor je aan de slag kan gaan. 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 7 maart 2025

Volgens mij gaat er nog iets mis we hebben niks ontvangen hoor!

83095 is het simkaartje wat wij erin hebben zitten en gebruiken met nummer 0585

Maar we hebben hier niks op ontvangen 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Truckerpeppie, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Yes, het klopt dat je niks ontvangt op het nummer dat eindigt op ***0585. Daar zit de simkaart die eindigt op ***3095 aan gekoppeld. Echter, wil ik het nummer wat eindigt op ***5107 voor je opzeggen. Bij dit nummer zie ik dat het simkaartnummer eindigt op ***87773. Daar heb ik ook de verificatiecode naar verstuurd. Ben je nog in het bezit van deze simkaart? Zo ja, dan zal mijn collega de code opnieuw naar dat nummer versturen. Je kunt dan het beste de simkaart in je toestel plaatsen en opnieuw aanzetten. Als je niet meer in het bezit bent van deze simkaart, zal mijn collega op een andere manier verifiëren dat jij de juiste persoon bent, zodat het abonnement alsnog opgezegd kan worden! 

Sinds afgelopen weekend zijn de regels rondom opzeggingen veranderd, waardoor ik zelf geen opzeggingen meer kan verwerken. Ik had het graag voor je in orde willen maken, maar vanaf vandaag is het niet meer mogelijk, sorry! Je kunt een opzegging voortaan telefonisch regelen door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Zij helpen je hier graag bij verder! 

Je kan eventueel dit topic erbij pakken en ze vragen om te Googelen naar dit topic. Dan kunnen ze precies meelezen wat er is gebeurd en wat er nog moet gebeuren. Ik weet zeker dat het goed komt! 

Mocht ik vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 10 maart 2025

Nee dat is dus het probleem 

83095 heeft ze nu in gebruik met nummer 0585

En niet met nummer 5107

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 10 maart 2025

83095 word momenteel gebruikt met 0585

Dit moest ivm samen unlimited 

87773 zou dus niet meer moeten bestaan dit was voorheen altijd 0585 

Maar moest vervangen worden met nummerbehoud door een nieuwe simkaart (83095)met een tijdelijk nummer nummer 5107

Na het portering zou dit allemaal geregeld zijn en zouden we simkaart 83095 erin doen en zou ze dus bellen met haar oude nummer 0585 oftewel nummerbehoud 

Ook heb ik nu gelukkig de oude aan de praat gekregen met een andere telefoon en deze heeft nu Verbinding maar ja ook daar geen bericht op ontvangen 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 10 maart 2025

Als ik nu dus een bericht stuur komt het wel binnen 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 10 maart 2025

87773 is dit dus nummer 5107

En niet 0585 en die moet bewaard blijven 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Truckerpeppie het klopt wat je zegt. Het nummer waar ze nu gebruik van maakt eindigt op ***0585. Aan dat nummer staat momenteel het simkaartnummer wat eindigt op ***83095 gekoppeld. Van die simkaart maakt ze nu ook gebruik met haar eigen nummer. Omdat er Nummerbehoud was aangevraagd, is haar eigen nummer overgezet naar het nieuwe abonnement, maar het tijdelijke nummer wat eindigt op ***5107 is op de één of andere manier door blijven lopen. Daar staat de simkaart wat eindigt op ***87773 aan gekoppeld. Omdat het abonnement door is blijven lopen, moet deze zo snel mogelijk worden stopgezet. Maar om de opzegging te kunnen verwerken, moeten we eerst een verificatie uitvoeren (bij dat nummer). Vandaar dat ik ook per sms een code naar dat nummer had verstuurd en niet naar haar eigen nummer. 

Echter, kan ik zelf geen opzeggingen meer verwerken, sorry. Ik kan dus ook niet nog een keer de code versturen. Je kunt hiervoor telefonisch bij mijn collega's terecht door te bellen naar: 0800-0092. Zij helpen je met het opzeggen van je abonnement en zullen dan ook de extra kosten voor je vergoeden! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 12 maart 2025

Oke maar kun je het hier duidelijk formuleren dan zodat ze het aan de telefoon ook begrijpen…

Ik heb beide sim kaarten nu in een telefoon maar ik heb op beide geen bericht gehad van jullie

Groetjes 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen