Skip to main content
Beantwoord

aansluiting geblokkeerd

  • 10 June 2024
  • 8 reacties
  • 138 Bekeken

Hallo, 

kreeg een aanmaning aansluiting geblokkeerd, heb direct betaald via ideal maar nog steeds geen 4g.

toestel ook al aan en uit gezet.

Wie kan mij helpen? 
groetjes Ashley 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @shley2 Wanneer heb je betaald? Heb je alles betaald of had je een betaalregeling?
Zet even je telefoonnummer in je account dan kunnen de moderators zien of het goed is gegaan.

Hallo

ik heb vanochtend betaald.

Moet ik hier mijn telefoonnummer vermelden?

Ik heb factuur + achterstand betaald

Reputatie 7
Badge +14

Hallo

ik heb vanochtend betaald.

Moet ik hier mijn telefoonnummer vermelden?

Niet hier dit is openbaar.
Lees mijn handtekening in je community account. Zie foto

 

Staat erin

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @shley2, ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je zowel je factuur als je achterstand hebt betaald. Op dit moment staan alleen nog de 2e en 3e termijn van je betalingsregeling open. De tweede termijn dient voor 16-06-2024 betaald te worden. Daarnaast zie ik dat de bedragen vandaag zijn verwerkt in je account. Zodra ze zijn gekoppeld en verwerkt in je account (en je helemaal bij bent), wordt de blokkade automatisch verwijderd. Als je via iDeal betaald, duurt het meestal een uur voordat de blokkade is verwijderd. Dat is in jouw geval ook gebeurd, er staat geen blokkade meer op je abonnement. Wel zag ik alleen een blokkade voor Roaming staan, maar deze wordt er automatisch opgezet als je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Nu zijn we niet de moeilijkste en heb ik ook gelijk deze blokkade voor je verwijderd! 

Zou je nu je toestel opnieuw kunnen opstarten? Dan zou het moeten werken! 

Hallo @shley2, ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je zowel je factuur als je achterstand hebt betaald. Op dit moment staan alleen nog de 2e en 3e termijn van je betalingsregeling open. De tweede termijn dient voor 16-06-2024 betaald te worden. Daarnaast zie ik dat de bedragen vandaag zijn verwerkt in je account. Zodra ze zijn gekoppeld en verwerkt in je account (en je helemaal bij bent), wordt de blokkade automatisch verwijderd. Als je via iDeal betaald, duurt het meestal een uur voordat de blokkade is verwijderd. Dat is in jouw geval ook gebeurd, er staat geen blokkade meer op je abonnement. Wel zag ik alleen een blokkade voor Roaming staan, maar deze wordt er automatisch opgezet als je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Nu zijn we niet de moeilijkste en heb ik ook gelijk deze blokkade voor je verwijderd! 

Zou je nu je toestel opnieuw kunnen opstarten? Dan zou het moeten werken! 

Yes hij doet het weer! Dankjulliewel voor de hulp

Reputatie 6
Badge +7

@shley2 fijn dat hij het weer doet! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊

Reageer