Na meerdere keren proberen (laatste keer was vandaag, 9 februari om 16:46. Mijn googleaccount is [bekend bij moderators] en er heeft nooit een succesvolle aankoop plaatsgevonden
Ook ik heb nog steeds problemen met google play aankopen geen betalingsachterstand hij geeft steeds verificatie fout aan ook ik heb de laaste keer nog een aankoop gedaan op 26 januarie maar nu sinds 9 febr lukt het niet meer van alles al gedaan mijn google acount is [bekend bij moderators] helllllpppppp
Beste T-Mobile,
Username: [bekend bij moderators]
Heb sinds 2 weken een Galaxy s6 met een ander nummer. Voorheen kon ik op een spel dat ik speel altijd iets kopen, nu niet meer en het is hetzelfde gmail account. Krijg geen melding van een sms om te verviëren, maar wel een sms met een hele lange code erin.. alles al geprobeerd hier boven maar het lukt niet..
Mvg Kevin
Domme vraag misschien maar hoe log ik uit op mijn Google account?
@danielleboes9, @ericatenkleij, @MacJackDaniels en @Xander1977
Allemaal welkom op ons forum! Ik begrijp dat jullie gewoon gebruik willen kunnen maken van de mogelijkheid om te betalen via de factuur. Het is geen onbekend probleem, vandaar ook dit topic.
@danielleboes9
Dank je wel voor de informatie. Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling. Vanuit daar wordt het doorgezet naar Google. Nadat Google het incident heeft verholpen, kan het tot 7 kalenderdagen duren voor je weer gebruik kan maken van App Store Billing.
@ericatenkleij
Ik zie dat er nog een case openstaat van 12/01 over problemen met je Google account op je tablet. Ik heb de case aangevuld met de informatie dat je op 26 januari nog een aankoop hebt kunnen doen en dat het sinds gisteren (voor zover jij weet) niet meer mogelijk is. Zodra er meer bekend is word je hier natuurlijk over geïnformeerd!
@MacJackDaniels
Ik zie dat je sinds 28 januari een abonnement hebt bij ons. Leuk om te lezen dat we je mogen verwelkomen als klant van T-Mobile. Ik heb even nagevraagd hoe nauw de '10 dagen periode' luistert. Er is een reële kans dat jij problemen ondervindt omdat nog niet veel langer dan tien dagen geleden jouw simkaart actief is geworden.
Zou je nogmaals de volgende stappen willen proberen?
Betaalwijze T-Mobile Factuur niet zichtbaar
Heb je in de laatste 10 dagen een update gedaan van de Android versie, Google Play, Google wallet of de beveiliging? Of heb je misschien een nieuwe sim geactiveerd of heb je een ander 06-nummer gekregen? Dan kan hierdoor de betaalwijze in de war zijn. Volg in dat geval de volgende stappen:
Log de Google account uit op het toestel
Zet de wifi uit
Zet het toestel uit
Zet het toestel weer aan
Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten
Als het niet werkt zou je dan kunnen aangeven wanneer je laatste succesvolle poging was en wanneer je het voor het laatst geprobeerd hebt(en dis mislukte)? Dan kan ik een case voor je aanmaken namelijk! 🙂
@Xander1977
"The only stupid question is the one left unasked."
Via
deze link kun je zien hoe je je Google account kunt verwijderen op je toestel.
Laat je even weten of het is gelukt? Als geen enkele tip helpt, zou je dan de informatie kunnen delen die gevraagd wordt door Thalina? Dank je wel alvast!
@all
Als jullie in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust!
Ook ik heb nog steeds problemen ermee. Mijn google account is [bekend bij moderators] en voor het laatst is het gelukt op 4 dec.
Met vriendelijke groet iris
@Mitch ik wil m'n account uitloggen niet verwijderen. Wat zijn de alternatieven?
Ook bij mij dit probleem... Alle opties van meerdere topics geprobeerd.
Als laaste middel heb ik mijn telefoon gereset en zelfs dat heeft niet geholpen!
Het is niet een probleem op onze telefoons maar een probleem met T-Mobile.
GA dus niet je account verwijderen of je telefoon resetten. Een hoop ellende en tijd blijft je dan bespaard.
Beste Mitch,
Heb het nogmaals geprobeerd maar helaas lukt het niet.
Laatste mislukte poging: 04:12 11-02-2016
Laatste gelukte poging: 17-01-2016
Wel beide een ander nummer maar wel hetzelfde gmail account.
Wat is precies een Case?
Mvg Kevin
Ik vraag mij ook hardop af of het wel een telefoon probleem is. Ik ben nog werkelijk niemand tegen gekomen bij wie de problemen verholpen zijn.
klinkt allemaal leuk maar kom met iets constructief.
Ik heb in het vorige topic ook gereageerd met de reactie dat de geboden oplossingen aan mijn kant ook niet hebben gewerkt. Vervolgens wordt er geadviseerd een privébericht te sturen, dat heb ik 2 dagen geleden gedaan en nog geen antwoord....
@koalatjuh
Hoi koalatjuh
Welkom op het forum van T-Mobile. Graag ontvang ik ook je IMEI-nummer(via pb), dan kan ik het doorzetten naar de technische afdeling. Vanuit daar wordt het doorgezet naar Google. Je kunt je IMEI-nummer o.a. achterhalen via de
instructie op deze site.
@Xander1977
Wat bedoel je precies? Met die instructie verwijder je via instellingen je Google account en kun je weer een account toevoegen via dezelfde instellingen. Als dat niet werkt zou je dan ook je gegevens willen aanvoeren dan kan ik het ook voor jou doorzetten.
@Marvin053
Hoi Marvin,
Uiteraard proberen we de oorzaak van het probleem te achterhalen. Vandaar dat we eerst mogelijke oplossingen adviseren die uitgevoerd kunnen worden op het toestel. Daarnaast zijn de handelingen om uit te sluiten dat het aan de instellingen op het toestel ligt. Zou je de gegevens willen achterlaten waar Thalina om vraagt in haar post? Ik kan het dan voor je doorzetten naar de technische afdeling en Google.
Hoi Cher92,
Aan wie heb je dat privébericht gestuurd? Ik tik hem of haar dan even aan. 🙂 Overigens heb ik geen enkele twijfel dat je zo snel mogelijk wordt geholpen!
@all
Het is zeer waarschijnlijk geen probleem van jullie toestel omdat we meerdere signalen krijgen. Echter, om het 100% uit te kunnen sluiten vragen we jullie om te proberen of de tips het probleem oplossen. Als dat (zoals in veel gevallen) het probleem niet oplost dan zetten we het uiteraard voor jullie door naar de technische afdeling en Google. Ik begrijp heel goed dat jullie gewoon gebruik willen kunnen maken van de mogelijkheid om (in) app aankopen via de factuur te betalen. We doen ons best om al jullie vragen en verzoeken zo snel mogelijk te voorzien van een reactie en/of oplossingen die in ieder geval helder is.
Mocht er ook maar iets van een update zijn wat het probleem zou kunnen zijn informeren we jullie daar natuurlijk over. Voor nu dank jullie wel voor het geduld en de moeite die jullie hebben gedaan om te kijken of de tips helpen.
Voor nu alvast een goed weekend en als jullie nog vragen hebben, we zitten voor jullie klaar.
Mitch ik heb per pb mijn gegevens aan de ts doorgeven, nog geen reactie gehad.
Wat ik bedoelde is dat ik veel van deze problemen lees maar nergens een oplossing, ik heb ze inmiddels ook allemaal al geprobeerd. Dit lijkt mij geen toestel issue maar een tmobile issue.
Beste Mitch,
Ik kan nog niks.. alles al geprobeerd.. moet ik dan echt naar de t-mobile winkel gaan ?? Kan toch niet zo zijn dat ik niks kan kopen nu. Pff.
@ Xander1977 en @MacJackDaniels;
Kunnen jullie beide in een privébericht de volgende gegevens opsturen?
- Imei nummer
- Google-account (username)
- Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
- Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?
Ik ga dit dan doorzetten naar onze technische afdeling. @Xander waarschijnlijk is er iets mis gegaan met het doorgeven van je gegevens, want er is geen case aangemaakt in ons systeem.
Ik zie jullie reactie graag tegemoet zodat ik jullie verder kan helpen! 🙂
Verstuurd
Bedankt voor je reactie mitch.
Mijn probleem ligt onderhand bij jullie technische afdeling.
Hoop dat dit snel word opgelost! Erg vervelend dit!
@MacJackDaniels,
Ik heb je gegevens doorgezet naar onze technische afdeling. Je kan een terugkoppeling verwachten binnen 7 werkdagen.
@Marvin053:
Ik hoop ook dat het snel wordt opgelost! 🙂
Hajar, pb gestuurd met info, ben hierin alleen vergeten te vermelden dat ik geen aankopen gedaan heb via de tmobile factuur maar dat is ook waar het probleem ligt :)
Ik hoop dat jullie snel met een oplossing komen.
Gr.
Xander
Hi Xander,
Ook jouw gegevens heb ik doorgezet naar onze technische afdeling. Ik hoop ook dat we je probleem snel kunnen oplossen!
Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, let me know! 🙂
Help, heb het zelfde problem kan niks kopen?
username: [bekend bij moderators]
laatsd geprobeerd vandaag meerde keer 17-02-2016
ik hoop een reactie tegemoet.
ps. Heb bovenstaande stappen gevolgd trouwens.
Hoi Iris,
Dank je wel voor je imeinummer. Ik heb het doorgezet naar de technische afdeling. Met ongeveer een week ontvang je hier een terugkoppeling over. Ik hoop oprecht dat jij, maar ook alle andere klanten, zo snel mogelijk weer gebruik kunt/kunnen maken van aankopen via factuur.
@Cher92,
Ik kan me voorstellen dat het zo wel lang duurt. Naar wie heb je dit bericht gestuurd? Dan geef ik even een seintje! Ik doe ondertussen even een rondvraag.
Hoi mitch dank je wel dat je het doorgeven hebt, ik hoop ook dat ik die functie weer kan gebruiken!:)
Ook bij mij heeft niks geholpen wat jullie zeiden zowel niet als op me tablet met internetdata als op mijn telefoon ik wordt er een beetje zat van er is al wel een case aangemaakt zoals jullie zeiden van mijn probleem maar vervolgens horen en merk ik er niks van ik hoop dat dit nu eens snel opgelost gaat worden pfff gr erica ten kleij
Hi Erica,
Onze technische afdeling is heel hard bezig om dit probleem op te lossen. Ik wil je daarom om geduld vragen. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!