informatie

Ik wil een extra wachtwoord toevoegen ter beveiliging

  • 15 July 2021
  • 0 reacties
  • 92 Bekeken
Ik wil een extra wachtwoord toevoegen ter beveiliging
Reputatie 7
Badge +16

We zien regelmatig op onze Community en andere kanalen vragen binnenkomen hoe mensen hun aansluiting, en dus privégegevens, optimaal kunnen beveiligen. 

 

Wij doen altijd verschillende checks om te zorgen dat jullie privacy gewaarborgd blijft, bijvoorbeeld op onze Community log je in met jouw unieke Mijn Odido account, zodat wij weten dat jij het bent.


 

Hoe kun je er nog extra voor zorgen dat jouw gegevens optimaal beveiligd zijn?
 

Zorg ervoor dat jouw gegevens altijd privé blijven. Is een kanaal openbaar, zoals topics op onze Community, een openbare Tweet of bericht op onze Facebook-Wall? Plaats dan nooit privégegevens! Anderen kunnen namelijk gewoon meelezen en kwaadwillenden kunnen dan met jouw gegevens aan de haal gaan. Ook is het verstandig om een sterk wachtwoord voor Mijn Odido te kiezen, zodat deze niet eenvoudig te raden is. Een combinatie van letters, cijfers en tekens is altijd een goed idee!

Daarnaast kun je een extra beveiliging instellen door een wachtwoord aan jouw aansluiting toe te voegen. Wanneer je dan contact met ons opneemt, zullen wij eerst dit wachtwoord opvragen, om te verifiëren dat jij daadwerkelijk de contractant bent.

 

Hoe kan ik regelen dat ook op mijn aansluiting een wachtwoord wordt toegevoegd?

Je kunt een wachtwoord als volgt aanvragen:
• via e-mail
• door een brief te sturen naar T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag
• of door binnen te lopen in een Odido Shop

Vermeld bij je aanvraag je naam, volledige adres, mobiele nummer en het gewenste wachtwoord.

Let op! Het wachtwoord moet aan de volgende 3 voorwaarden voldoen:
1. het wachtwoord is maximaal 12 tekens lang
2. het wachtwoord mag geen getallen bevatten
3. het wachtwoord mag niet 'ja', 'nee' of 'geen' zijn

 

Vergeet niet bij je aanvraag een kopie legitimatiebewijs mee te sturen. Op deze kopie mag je je burgerservicenummer (BSN) en pasfoto onleesbaar maken.
 


0 reacties

Geen reactie

Reageer