Skip to main content

Net met de klantenservice gebeld over het verlengen van mijn abonnement, maar wat een chagrijn had ik aan de lijn.

Toen ik vroeg of mijn verlenging goed was doorgekomen omdat ik geen bevestiging had ontvangen, kreeg ik een sneer “u moet gewoon uw mail lezen mevrouw!” 
waarop ik antwoordde dat ik die niet heb mogen ontvangen. 
“Echt wel!” Was het antwoord. Misschien tijd voor nieuw personeel? Ik zou het fijn vinden vriendelijk te woord gestaan te worden, en niet afgesnauwd te worden aan de telefoon.

 

 

 

 

Hi @Move1000 

Wat jammer dat je dit hebt ervaren. Ik kan je garanderen dat het niet de normale gang van zaken is bij ons. Wij zijn juist erg blij met je verlenging en dus als ik nog iets voor je kan controleren dan doe ik dat met alle liefde. Heb je de bevestiging inmiddels ontvangen of kan ik dat alsnog voor je opzoeken? Als je voor mij een bestelnummer hebt dan kan ik er gelijk achteraan!

Ik hoop dat je vanaf nu een fijne ervaring zal hebben met onze klantenservice en als je ooit vragen hebt, kun je ook altijd hier terecht!


Reageer