hallo, ik ben al ruim 10 klant van T-Mobile, tot nu toe ben ik meer dan tevreden en als het zo blijft blijven we ook nog heel lang bij jullie. Mijn vraag gaat over mijn abonnement bij thuis en mobiel.
Ik heb op marktplaats en Facebook spullen verkocht en als de wet van Murphy lijkt het of iedereen hier een mening of policy voor heeft, ik heb al diverse soorten namen gekregen bij online diensten.
Ik wordt er een beetje erg moe van het is altijd weer anders. Ik heb begrepen dat jullie mij nog hebben als klant zoals afgesproken is, is er ergens makkelijk te zien of alles nog is zoals het is? Buiten deze media heb ik geen advertenties gezet. Het laatste jaar alleen op FB in een groep, geen inschrijving bij kvk of zakelijke bank. Kan je mij in wat makkelijkere taal mij helpen om alles te checken en wat je advies voor ons is.
Wij zijn zeer tevreden mijn vriendin heeft ook bij jullie een tel. abonnement net als mij.
Alvast bedankt groet,
Bas de Knegt.