-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Als ik een tweede persoon aan een gesprek wil toevoegen dan wordt de verbinding met de persoon die ik al aan de telefoon heb verbroken. Enkele maanden geleden heb ik hier al met Odido over gebeld. Toen was het een storing die opgelost zou worden
Helpdesk Odido geeft nu als oplossing om naar een andere provider te gaan :-(
Mijn vrouw heeft ditzelfde probleem.
Iemand een gouden tip?
@Frank van Boven Hallo, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder hierbij! Even een dubbelcheck: gaat het om een groepsgesprek (dus meerdere gesprekken in één call) of om een dubbelgesprek (dus dat je in een call zit en tegelijkertijd wordt gebeld door een ander nummer, waardoor het 1e nummer in de wacht wordt gezet, zodat je het tweede nummer kunt opnemen)? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0703. Daarbij heb ik gelijk op de achtergrond een paar checks uitgevoerd en ik zie dat alles goed staat ingesteld. Het zou dus gewoon moeten werken! Ik heb voor de zekerheid een blokkade gezet op zowel een groepsgesprek als een dubbelgesprek gezet en deze ook gelijk opgeheven. Dit wil vaak ook nog wel eens helpen!
Zou je in de tussentijd je toestel opnieuw kunnen opstarten? Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Als je daarna nog een keer je toestel opnieuw start, verneem ik graag of het dan wel lukt!
Bekijk origineel