Skip to main content
Beantwoord

Waarom staat op de pagina Contractovername niet vermeld wat de kosten zijn??

  • 26 augustus 2021
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Operafreak

Ik werd vandaag enigszins verrast door een factuur met een hoger factuurbedrag dan gebruikelijk. Nu heb ik recentelijk een contractovername (particulier) laten doen en vermoedde dat het daarmee verband zou kunnen houden. Echter, op de pagina https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contractovername is daar totaal niets van terug te vinden. Uiteindelijk kwam ik via de community te weten dat er INDERDAAD kosten verbonden zijn aan een contractovername, nl. € 25,42. Nou is dat niet een bedrag waar ik steil van achterover val, maar het zou toch fijn geweest zijn als dat duidelijker vermeld was geweest op de betreffende pagina! Niemand zit te echt wachten op dit soort 'verborgen' kosten en het valt me daarom enigszins tegen van T-Mobile. Had beter van jullie verwacht
. :smirk:

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Operafreak 

Op de door jou genoemde pagina is onder veelgestelde vragen de eerste vraag wat kost een contractovername? 😎

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20735 reacties
  • Antwoord
  • 26 augustus 2021

Hallo @Operafreak 

Op de door jou genoemde pagina is onder veelgestelde vragen de eerste vraag wat kost een contractovername? 😎


Operafreak
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 26 augustus 2021

Tja, en dan nog vind ik dat het gewoon 'open en bloot' op de betreffende pagina moet staan en dat je niet nog een verdieping lager moet om daar achter te komen! Dat heet 'transparantie'. Maar goed - het zij zo
 Had inderdaad nog even verder kunnen kijk dan mijn neus lang was...


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen