Zelden zo'n incompetente organisatie meegemaakt als Odido Zakelijk
Na meer dan 30 telefoontjes in twee maanden heb ik nog steeds geen werkend internet sinds de aansluiting van mijn zakelijke Odido-abonnement. Wat volgde was een eindeloze herhaling van slecht opgeleide klantenservicemedewerkers die allemaal ‘cases’ aanmaakten – stuk voor stuk intern gesloten zonder enige vorm van communicatie, voortgang of oplossing.
De eerste 10 belletjes? Cases aangemaakt, daarna stilzwijgend afgesloten.
De 11e keer bellen? Eindelijk iemand die iets dieper keek – en binnen no-time was het probleem duidelijk. Maar… alsnog geen actie.
Twee maanden verder, en ik heb nog steeds geen internet. Geen excuses. Geen urgentie. Wel loze beloftes over monteurs die ‘zo snel mogelijk’ zouden komen – maar die komen dus simpelweg niet.
Uiteindelijk besloot ik terug te gaan naar KPN – een partij die tenminste begrijpt hoe zakelijk internet hoort te werken. Maar zelfs dát wordt door Odido geblokkeerd: ze weigeren mijn zakelijke abonnement af te sluiten. Inmiddels is daar ook weer een “case” voor aangemaakt. Een week geleden. Je raadt het al: nog steeds niets gebeurd.
Odido is geen telecombedrijf. Het is een bureaucratisch doolhof van onkunde, loze beloftes en totale desinteresse in de klant. Als je als bedrijf afhankelijk bent van internet: blijf hier ver vandaan. Het kost je geld, frustratie, en vooral: vertrouwen in de basisdiensten die je van een zakelijke provider mag verwachten.
Ik ben nog nooit zó slecht geholpen.
Schandalig. Echt schandalig.