Skip to main content
Beantwoord

Voicemail voortdurend geblokkeerd - Odido verzaakt?

• 2 augustus 2024
  • 29 reacties
  • 2311 Bekeken

Toon eerste reactie

29 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@xnpu wat heerlijk dat je in het buitenland bent, heb je het naar je zin daar? Wel zo fijn als je je Voicemail gewoon kunt beluisteren, laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je bovenstaande stappen uitvoeren om te kijken of dat helpt? Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 maart 2025

Ook bij mij vandaag het zelfde probleem. Meteen na het voor de 1e keer invoeren van mijn code wordt gezegd dat ik de code 3x verkeerd heb ingevoerd. Dat ik per ongelijk de code onjuist heb ingevoerd kan ik niet uitsluiten, maar wel dat ik niet 3 keer een code heb ingevoerd.

Ook ik mijn geval kon de helpdesk geen oplossing bieden. De fout werd bij mij gezocht net zoals bij de andere mensen die in dit topic het probleem melden.

Opvallend is dat het gebeurd als je in het buitenland bent (ik ben in Italië). Ook ik ben voor mijn inkomsten afhankelijk van mijn telefoon. Ik kan begrip opbrengen dat een blokkade wordt ingesteld na 3x een foute code te hebben ingevoerd, maar in dit geval en de bovenstaande gevallen is dat niet gebeurd. Dit is duidelijk een probleem wat ligt bij Odido en niet bij de gebruiker. Bovendien waarom 24 uur! Een kortere periode zou toch ook moeten volstaan. En bovendien waarom is er geen optie beschikbaar om via de helpdesk de blokkade op te heffen.

Kortom een slechte beurt van Odido. Vooral omdat ze kennelijk niet willen luisteren naar de feedback van hun klanten en niet e.e.a. willen aanpassen.

Odido trek het buitenkleed aan en zorg voor een oplossing ipv anderen de schuld te geven!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@wdewit, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een mooi verblijf hebt in Italië. Niet fijn dat voicemail niet goed werkt, ik help je graag zo snel mogelijk verder. Het is om veiligheidsredenen niet mogelijk de voicemail te resetten. Waarom er voor 24 uur is gekozen durf ik niet te zeggen, maar ik weet zeker dat er alleen is gedacht aan de beveiliging van de klant. Het enige dat ik je op dit moment kan vragen is geduld. En ik geef je graag de stappen om je voicemail zo snel mogelijk weer te luisteren:

Controleer goed hoelaat voicemail werd geblokkeerd. Bel na deze 24 uur (alleen via je eigen toestel) naar +31624001233. Op het moment dat de voicemail om het wachtwoord vraagt toest je # in. Dan wordt het wachtwoord per sms naar je verstuurd. Houd er echt alsjeblieft rekening mee dat je dit pas na 24 uur doet. Doe je dit te vroeg? Dan blijft de voicemail opnieuw voor 24 uur geblokkeerd! Dit is de snelste manier op je voicemail weer in te komen. Excuses voor het ongemak. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 maart 2025

Hier hebben wij dus als klanten om het maar ondiplomatiek zeggen. Geen flikker aan!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen