Skip to main content

Zelfde probleem als andere meldingen.

Voicemail beluisterd, daarna nog een keer bellen en direct geblokkeerd na 1x het JUISTE wachtwoord invullen.

 

Vanuit Italië.

Hallo @JR_account, welkom op onze Community! Dat is inderdaad wel gek. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0752, klopt dat? Daarbij zie ik geen bijzonderheden met je Voicemail. Je kunt deze eventueel uitschakelen via je Mijn Odido account  onder het kopje '’Voicemailinstellingen en het daarna weer activeren. Probeer ook even een nieuw wachtwoord in te stellen, wellicht dat het helpt. Als dat niet helpt, kan ik eventueel een case voor je doorzetten naar ons IT-team om het uit te laten zoeken. 

Ik hoor het graag van je! 


Nee dat nummer klopt niet. Het eindigt op 8828.


@JR_account Exuus, je hebt helemaal gelijk. Bij dat nummer zie ik verder ook geen bijzonderheden. Kun je bovenstaande uitvoeren om te checken of het helpt? Anders ga ik een case voor je doorzetten. Ik hoor het graag! 


Hallo @JR_account, welkom op onze Community! Dat is inderdaad wel gek. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0752, klopt dat? Daarbij zie ik geen bijzonderheden met je Voicemail. Je kunt deze eventueel uitschakelen via je Mijn Odido account  onder het kopje '’Voicemailinstellingen en het daarna weer activeren. Probeer ook even een nieuw wachtwoord in te stellen, wellicht dat het helpt. Als dat niet helpt, kan ik eventueel een case voor je doorzetten naar ons IT-team om het uit te laten zoeken. 

Ik hoor het graag van je! 

Ik heb voicemail online uitgezet en daarna “AAN” naar 1233 gestuurd (per instructies online).
 

nu mag ik er weer in.

 

en die SMS is in rekening gebracht. Niet bijzonder netjes.


@JR_account geen zorgen, ik heb zojuist de kosten voor het versturen van deze SMS voor je vergoedt middels een creditnota van € 0,75 en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Fijn dat je weer je Voicemail in kunt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 


Reageer