Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben een voormalig klant van Odido en wend mij tot u met het verzoek om mijn BKR-registratie te verwijderen. De registratie heeft betrekking op een afgesloten abonnement uit het verleden, dat destijds voortkwam uit onwetendheid. Ik was 18 jaar oud en liet mij, zonder de volledige impact te overzien, gebruiken om een telefoonabonnement af te sluiten.

Sindsdien is mijn situatie ingrijpend veranderd. Ik heb al jaren een stabiele financiële situatie en ben bezig met de aanvraag van een hypotheek om mijn toekomst verder vorm te geven. Echter, deze registratie staat mij hierin in de weg.

Ik verzoek u daarom vriendelijk om coulance toe te passen en de BKR-registratie te laten verwijderen, aangezien deze niet meer representatief is voor mijn huidige financiële situatie en stabiliteit. Uiteraard ben ik bereid aanvullende informatie te verstrekken indien nodig.

Ik hoop op uw begrip en een spoedige reactie.

Met vriendelijke groet, 

contractnummer: 40990949

Beste ​@Jesse7070  Vul zoveel mogelijk je gegevens in. Niet hier maar in je community account. Zie mijn onderschrift.

De moderators helpen je verder, in het weekend kan het wel even duren en ook de afdeling die hier overgaat is erg druk. 
Je kan het verzoek alvast mailen met al de benodigde bewijsstukken naar de afdeling van Incasso@odido.nl 

• 06-nummer waar het om gaat
  • Geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Gaat het om een oud T-Mobile of oud-Tele2 abonnement?

Succes

Reageer