Skip to main content

Beste Odido,

graag kom ik met u in contact omdat ik een belangenafweging wil voor mij registratie. ik ontvang graag de procedure waar ik mijn documentatie naar kan opsturen. dit i.v.m. een lopende! hypotheekaanvraag.

Alvast dank!

Hallo @RMM22, welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Wat leuk dat je een huis gaat kopen, ik had begin dit jaar ook een huis gekocht en weet hoe spannend de financiering kan zijn. Voor de belangenafweging, wil ik je een mail sturen waarop je kunt reageren, zodat hij bij onze financiële afdeling terechtkomt en zij dit in behandeling kunnen nemen. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is onder je nummer in je profiel vermelden? Dan kan ik de mail naar je versturen! 


Beste Odido,

graag kom ik met u in contact omdat ik een belangenafweging wil voor mij registratie. ik ontvang graag de procedure waar ik mijn documentatie naar kan opsturen. dit i.v.m. een lopende! hypotheekaanvraag.

Alvast dank!

hij staat nu onder mijn profiel, dank voor het snelle antwoord


Beste Odido,

graag kom ik met u in contact omdat ik een belangenafweging wil voor mij registratie. ik ontvang graag de procedure waar ik mijn documentatie naar kan opsturen. dit i.v.m. een lopende hypotheekaanvraag.

Ik heb helaas niet zo veel tijd meer over, kunnen jullie met spoed mij helpen zodat ik geen boete hoef te betalen?. 
 

Ik hoor het graag.

Alvast dank!


Beste Odido,

graag kom ik met u in contact omdat ik een belangenafweging wil voor mij registratie. ik ontvang graag de procedure waar ik mijn documentatie naar kan opsturen. dit i.v.m. een lopende hypotheekaanvraag.

Ik heb helaas niet zo veel tijd meer over, kunnen jullie met spoed mij helpen zodat ik geen boete hoef te betalen?. 
 

Ik hoor het graag.

Alvast dank!

Maak een eigen topic en zie mijn onderschrift (vul je account goed in)


ik heb helaas nog geen reactie ontvangen….


Hi @RMM22, bedankt voor het toevoegen van je gegevens! We doen er alles aan om zo spoedig mogelijk bij je Topic terug te komen. Zojuist heb ik de betreffende e-mail naar je toegestuurd. Check je je inbox? Hierin vind je welke stappen je kunt ondernemen. Een aparte afdeling binnen Odido neemt daarna contact met je op om het te bespreken! Gaat dat lukken zo?


Reageer