Dank je evy,
Heb inmiddels contact met de technische afdeling. Hoop dat ze snel wat vinden...
Goed om te horen! @yellowyo
Ook ik heb dit probleem al vrij lang. Hoewel ik sinds kort ook het probleem heb dat ik überhaupt niet gebeld kan worden. De verbinding wordt dan meteen beëindigd aan de andere kant en ik krijg ook geen melding dat ik een oproep gemist heb oid… Heel irritant, want heb zelf dus niet eens door wanneer dit zo is en moet mijn telefoon opnieuw opstarten voor het weer werkt.
Iig, omtrent dit probleem;
Ook ik krijg geen verificatie SMSjes van Ubisoft, Gmail, DigiD, facebook, Paypal...
Hi @NoobishPro
Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij 3 voorbeelden geven van wanneer je een sms had moeten krijgen van deze diensten, maar deze niet hebt ontvangen? Wanneer je hier de datum, tijd en het bedrijf kan vertellen, kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische afdeling. Ik hoor het graag van je!
Hallo
Heb vandaag simkaart geactiveerd bij T-mobile heb t zelfde probleem dat Verificatie-SMS komt niet binnen van sommige bedrijven.
Dus probleem bestaat nog steeds. Net klantenservice aan de lijn gehad doet heel verbaast over het probleem. Heeft t doorgezet naar technische afdeling.
Ik lees in topic dat de verificatie sms naar de oude provider worden gestuurd en dat de poort nog moet worden opengezet.
Svp dit dus ook bij mij zsm doen daar mijn vriendin ook t-mobile heeft en dit probleem niet heeft bij hetzelfde bedrijf waarvan ze gewoon de verificatie sms van ontvangt
groet stefan
Hi Stefam
Welkom bij T-Mobile!
Goed dat je dit al kenbaar hebt gemaakt via de klantenservice. Onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen 7 werkdagen van een terugkoppeling voorzien!
Ik heb hetzelfde probleem.
verificatie smsjes van paypal komen niet binnen
Hi @dato
Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij 3 voorbeelden geven van wanneer je een sms had moeten krijgen van deze diensten, maar deze niet hebt ontvangen? Wanneer je hier de datum, tijd en het bedrijf kan vertellen, kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische afdeling. Ik hoor het graag van je!
Ik heb 16.15 vandaag 3x geprobeerd in de loggen en geen sms ontvangen. Betreft paypal
Hi @dato
Bedankt voor het doorgeven. Ik heb dit doorgezet naar de specialisten en zij gaan dit verder onderzoeken. Je kan binnen 7 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het weten!
Zelfde probleem hier. Ook te benoemen is dat ik mijn nummer al een tijd heb en meerdere malen is overgezet. Dit schijnt ook voor routing problemen te kunnen zorgen.
Steam Guard - 12 Mei 17:28
Steam Guard - 12 Mei 17:29
Lidl Plus - 12 Mei 17:32
Lidl Plus - 12 Mei 17:34
Lidl Plus - 12 Mei 17:36
Hi @andy97
Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik ook voor jou een case aanmaken.
Hier ook hetzelfde probleem. Vooralsnog weet ik het alleen van Paypal. Veel andere sms-diensten werken wel. Ik ben vorig jaar overgestapt van KPN naar T-Mobile, dus misschien komt het daardoor (dat lees ik tenminste bij veel andere gebruikers met dit probleem).
Ik kwam er vorige week achter en inmiddels op verschillende dagen geprobeerd, maar geen enkele keer komt er een SMS aan. Hieronder twee tijdstippen waarop ik vandaag een SMS had moeten krijgen.
19.43 uur - Paypal
19.49 uur - Paypal
Kun je voor mij ook een case aanmaken?
Groet, Alex
Hi @Alex100
Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook 3 recente voorbeelden met datum en tijdstip waarop je wel een sms had moeten ontvangen.
Ik zie je bericht graag tegemoet!
Ik herken dit probleem ook. Sinds vandaag ben ik overgezet van HollandsNieuwe naar T-Mobile. Ik kan wel sms’jes ontvangen en versturen, maar ik krijg geen verificatie-sms’jes van DigiD en Zorgdomein. Kun je mij ook helpen?
Hallo,
Ik heb dit probleem ook al jaaaaren bij T-mobile. Specifiek voor PayPal. Heb er enkele jaren geleden al eens contact over gehad met de TD, maar toen konden zei niets vinden. Er was lange tijd wel omheen te werken, maar ze gaan nu steeds vaker vragen om bevestiging van mijn nummer.
Zouden jullie nog eens een poging willen wagen om het te repareren T-Mobile? Ik heb vandaag om 16:31 een sms aangevraagd, en ongeveer om 16:15 2x. Ook 1 aangevraagd om 16:49. Is dit zo voldoende info?
Misschien handig om @Hajar nog even te taggen hier?
Hi @Hansfrl en @Alwik
Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook 3 recente voorbeelden met datum en tijdstip waarop je wel een sms had moeten ontvangen en om welke dienst het gaat.
Dit probleem heb ik nog steeds heel vervelend!!!! Denk maar andere provider nu want nu met testen en qr is het nog lastiger
@Flybird
Ook voor jou wil ik dit graag laten onderzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook 3 recente voorbeelden met datum en tijdstip waarop je wel een sms had moeten ontvangen en om welke dienst het gaat. Dan maak ik een case aan voor onze technische specialisten.
Heb net contact gehad met een helpdeskmedewerker van PayPal, zij gaven aan dat ze momenteel veel problemen hebben met het versturen van de SMS-jes, en dat de TD er naar aan het kijken is. Status updates kennelijk via hun fora (ik weet niet welke)
Snap niet dat mensen steeds voorbeelden moeten sturen terwijl jullie weten dat dit probleem nog steeds bestaat.Heb mijn abbo verlengt met een appo reno6 pro 5g en ik kan nog steeds niks versturen.Kreeg van jullie een cadaue,1 dag unlimited data,maar dan moet ik een code terug sms en.Handig als dit al maanden niet werkt.
Hi @Nico_utrecht
De voorbeelden zijn nodig omdat we voor iedere issue een apart onderzoek moeten starten. Er kunnen meerdere oorzaken zijn en dat moet eerst onderzocht worden zo kan het bijvoorbeeld ook aan de dienst zelf liggen. Als je mij van 3 recente voorbeelden met datum en tijdstip kan voorzien en laten om welke dienst het gaat, dan maak ik voor jou een case aan.
Hello,
I have a similar issue and when trying to debug it I have noticed that I could send an SMS from my dutch mobile to an international mobile ; this works BUT if I try to answer to this message from my international mobile (french number) to my dutch mobile (T-Mobile) the message is never delivered.
Maybe there is a routing issue for all messages coming from abroad? (of course I tried the same with two dutch numbers with no similar issue)
Thank you for your help as it's super anoying.
Hi @Joool
This topic regards issues with verification codes so not regular sms from international numbers. But I would like to look into your issue. You say that it works with 2 other dutch numbers. Are those T-Mobile numbers as well? Did you add +31 when sending an sms to your dutch number?
Can you send me a private message with your 06-number T-Mobile number, name, birth-date, full address, last 4 numbers of your account number and also the french number you are texting from? I will look into this. You can send me a private message by clicking on my name and choose the option ‘’stuur bericht’’.
Bedankt Hajar ; I send you a PM.