Hi @Antonibawoni
Goed dat je dit deelt met ons. Ik begrijp dat je dit opgelost wilt hebben. Ik heb een case voor je aangemaakt met de voorbeelden die je hebt gegeven. Onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling. Normaal gesproken krijg je binnen 10 werkdagen een terugkoppeling, maar vanwege de feestdagen kan het nu wat langer duren.
Ik wil je ondertussen hele fijne feestdagen wensen en als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Ik heb hetzelfde probleem ik ontvang geen verificatiecode binnen al 2 weken lang.
Hi @Oreco
Kun je aangeven van welke diensten je geen verificatie sms kan ontvangen? Dan zet ik dit door naar onze technische afdeling.
ING bank, mijn overheid, digid, marktplaats, Gmail
Het is echt een drama en schandalig hoe T-Mobile dit probleem oppakt.
Al ruim twee weken geen inzicht in mijn gegevens omdat de SMS niet doorkomt. “We zijn het aan het oplossen” en don't call us we call you… ;-(
Hi @Oreco
Bedankt voor het doorgeven. Ik heb dit direct doorgegeven aan onze technische specialisten en zij gaat dit verder onderzoeken. Zij zullen je ook voorzien va een terugkoppeling.
Hallo, graag even een update.
Hoi Martin,
Ik heb op dit moment geen nieuws voor je, omtrent jouw case. Als we iets anders voor je kunnen doen, dan horen we het graag van je.
Hallo,
ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan geen verificatie smsjes ontvangen van DigiD, ICS cards en Tikkie.
T-Mobile klantenservice heeft ook bij mij gezegd dat de Technische Dienst dit zal oppakken, maar tot op heden niets gehoord.
I have the same issue, but I'm on Ben, which uses the t-mobile network. This is indeed really annoying that I've been locked out of all my accounts. This only started since I ported to Ben.
Hoi Martin,
Ik heb op dit moment geen nieuws voor je, omtrent jouw case. Als we iets anders voor je kunnen doen, dan horen we het graag van je.
Hoi David, ja er is nog iets anders wat je voor me kan doen. Per direct mijn abonnement beëindigen en mijn nummer porteren naar een provider die wel SMS berichten kan ontvangen en duurzetten.
Dit duurt nu al 3 weken en ik ben er klaar mee.
@nona_pris
Ik zie terug in ons systeem dat mijn collega nog met jouw case bezig is en zodra hier meer bekend over is neemt hij ook direct contact met je op!
@kalpik
Even though BEN does indeed use our network, we can't help you with this issue, since we don't have access to your customer account. You can get in touch with the customer service of BEN to get this issue resolved.
@Martin_B
Dat kan ik op dit moment niet voor je regelen. Laten we hopen dat jouw case snel is afgerond en dat het probleem opgelost is.
En gaat je collega er dan voor zorgen dat het probleem is opgelost / dat ik over kan naar een andere provider? Of komt er weer een verhaal dat jullie er heel hard mee bezig zijn maar afhankelijk van een andere partij die de instellingen heeft aangepast?
Zeer slechte service !! Probleem nog steeds niet opgelost en niks gehoord. Ik heb hierdoor een betalingsachterstand opgelopen. Graag mijn abonnement per direct stop zetten en mijn nummer overzetten op een prepaid kaartje mocht iemand me nog bellen kan ik mijn nieuwe nummer doorgeven. Dit kan echt niet zo ! Ik heb verificatiecodes hard nodig voor mijn werk ! Heel triest dit.
I want to ask a question. Are all the people having this SMS problem, people who ported into t-mobile? Or is there someone who has always been with t-mobile also with this problem?
Mijn vader en broertje hebben allebei simpel dat ook gebruik maakt van he T-mobile netwerk maar hun hebben nergens problemen mee en hun nummer is geporteerd.
Ik wacht nu al sinds 19 december op de TD maar bij mij is het niet echt met spoed omdat ik tot nu toe alleen het probleem bij DigiD en microsoft heb. Gelukkig werken alle social media verificatie goed, mij ING tan codes en ik kan ook sms'jes van PayPal ontvangen.
Ook ben ik soms op afspraak bij het UZ gent en krijg ik normaal een bevestiging per sms een paar dagen van te voren. Komt ook niet door.
DigiD is voor mij ook zeer belangrijk maar als alternatief heb ik de DigiD app als inlog methode en dat werkt overal.
Zeer slechte service !! Probleem nog steeds niet opgelost en niks gehoord. Ik heb hierdoor een betalingsachterstand opgelopen. Graag mijn abonnement per direct stop zetten en mijn nummer overzetten op een prepaid kaartje mocht iemand me nog bellen kan ik mijn nieuwe nummer doorgeven. Dit kan echt niet zo ! Ik heb verificatiecodes hard nodig voor mijn werk ! Heel triest dit.
Ik ben het helemaal met je eens! Hopelijk als er meer mensen aangeven dat dit niet acceptabel is en dat sommige echt afhankelijk zijn van deze codes T-Mobile dit probleem een keer gaat oplossen. Het is mij nog niet gelukt om mijn nummer te porteren…
Hallo T-Mobile,
Het werkt nog steeds niet!.
Gaan jullie hier nog een keer echt actie op ondernemen en dit probleem oplossen??
We zijn nu al bijna 4 weken verder nog steeds geen goed oplossing. Ik ga nooit meer t-mobile nemen ik kan niet wachten wanneer me Abbo verloopt.
Maar kun je niet je abonnement ontbinden aangezien T-Mobile in gebreke blijft? Ze moeten uiteraard wel de tijd krijgen om het probleem op te lossen, maar als het niet lukt is het een keer klaar.
Onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling. Normaal gesproken krijg je binnen 10 werkdagen een terugkoppeling, maar vanwege de feestdagen kan het nu wat langer duren.
Kan hier een update over worden gegeven? Ik heb gelezen dat bij anderen het niet T-Mobile's schuld zou zijn. Geldt dat ook voor mij? Wordt het nog steeds onderzocht?
Hi @Antonibawoni
Ik zie dat de specialisten nog bezig zijn met je case dus ik heb nog geen update. Zij zullen je zelf voorzien van een terugkoppeling. Excuses voor het ongemak!
Hier een update voor de mensen met hetzelfde probleem.
Bij mij is het opgelost. Ze hebben een bepaalde ‘poort’ opengezet en die bleek eerst dicht door het overgaan naar een andere provider. Dus de verificatie SMS werden nog gestuurd naar mijn oude provider. Zo ongeveer is wat ik heb begrepen. Dat is nu dus opgelost.
oud topic zie ik… maar na een half jaar heb ik dit probleem ook.
please fix
Hi @yellowyo
Goed dat je dit laat weten, het is natuurlijk wel noodzakelijk dat je deze sms-berichten binnenkrijgt! Heb je misschien 3 voorbeelden wanneer je een sms had moeten krijgen, maar deze niet hebt ontvangen? Wanneer je hier de datum, tijd en het bedrijf kan vertellen, kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische afdeling. Ik hoor het graag van je!