Beste,
Waar zijn jullie mee bezig?
Odigo is toch geen naam voor een Telecom bedrijf.
Ik overweeg ook om van provider te veranderen.
Het was prima zoals het was jullie doen maar wat zonder overleg met jullie klanten.
Gr
Raymond
Beste,
Waar zijn jullie mee bezig?
Odigo is toch geen naam voor een Telecom bedrijf.
Ik overweeg ook om van provider te veranderen.
Het was prima zoals het was jullie doen maar wat zonder overleg met jullie klanten.
Gr
Raymond
Hoi
What's in the name? Er wijzigd voor bestaande klanten niets in de voorwaarden of prijs. Door juist het afstappen van een Telecom naam willen ze laten weten geen tech bedrijf maar een bedrijf voor mensen te willen zijn en tech in dienst te stellen van mensen.
Je kan er even aan wennen en als het zover is weer eens kijken of ze dat gevoel inmiddels hebben kunnen overbrengen zodat je toch wilt verlengen.
Haha het is toch wel heel apart dat een bedrijf met zijn klanten moet overleggen over een nieuwe naam. Je kunt het niet leuk vinden maar het is geen reden om je abonnement op te zeggen. Het is even wennen maar kom op! Als klant heb je totaal geen invloed op de bedrijfsvoering. Odido is het grootste mobiele telecom bedrijf van Nederland een klant meer of minder zal ze niet bewegen om hun naam te wijzigen.
Dat er een naamswijziging zat aan te komen was onvermijdelijk. T-Mobile en Tele2 zijn merknamen van buitenlandse bedrijven die zich een jaar geleden hebben teruggetrokken uit het bedrijf. De huur voor de merknamen T-Mobile & Tele2 liep nog maximaal 4 jaar. Daarnaast kost het onnodig geld en de eigenaren van de merknamen hielden deels zeggenschap over het bedrijf omdat hun naam er aan verbonden was. Dus niet zo moeilijk doen, je went er vanzelf aan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.