Goedemorgen. Ik ben al geruime tijd klant, met tv, mobiel en telefoonpakket, en ik zou graag willen overstappen naar onbeperkte data, maar de prijs van 38 euro is niet de aangekondigde prijs van 25 euro per maand. ik zou korting krijgen omdat ik meer T-mobile-producten heb, maar als ik voor de laatste stap ga, verandert de prijs niet. kunt u mij alstublieft laten weten wat u kunt doen? Bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Probeer je via de app of website je bundel te wijzigen? In je My T-Mobile account worden de prijzen exclusief 10 euro klantvoordeel (voor onbeperkt) weergegeven. Verder kan er een inflatiecorrectie toegepast zijn.
bedankt voor je bericht. Ik vraag me af of de activering onmiddellijk is of dat het meer dan 24 uur duurt? Heb je enig idee? bedankt voor je tijd.
Je bundel zal meteen worden gewijzigd en klantvoordeel zal ook worden toegepast.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.