Beantwoord

Vele mensen worden gebeld door T-Mobile nummer (is spam)

  • 26 November 2022
  • 3 reacties
  • 740 Bekeken

Ik word elke dag gebeld door 0614094100, ik heb het nummer geblokkeerd, maar krijg nu toch nog een bericht dat mijn voicemail is ingesproken ( je hoort alleen onverstaanbare geluiden ). Op internet zijn massa;s mensen te vinden die door dit nummer geplaagd worden (is een nummer van T mobile. ) Kan ik het nummer op een andere manier blokkeren zodat ze ook niet in mijn voicemail komen ?  Kan T mobile hier iets tegen doen ? Want het is bekend dat het een nummer is van T mobile verkoop afdeling.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 28 November 2022, 09:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @teun34 

Ik kan je daar zeker bij helpen! Maar je kan dit ook heel makkelijk zelf regelen via My T-Mobile. Bij je privacy instellingen kun je aanbiedingen van T-Mobile blokkeren en dan wordt je niet meer gebeld. Ik hoop dat je zo verder komt! Mocht je toch mijn hulp nodig hebben, laat het mij weten. 

Reputatie 5

Ik wordt ook elke dag gebeld door 0614094100. Er wordt dan na 3 seconden opgehangen als ik opneem.

Nergens heb ik aanstaan dat ik gebeld mag worden, ook niet door iemand die direct ophangt. Beetje raar om zo met je klanten om te gaan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark-DenHaag, niet fijn dat je elke dag gebeld wordt! Ik weet voor 99% zeker dat ons nummer in dit geval voor spoofing wordt gebruikt. Ik zie namelijk inderdaad in je privacy instellingen dat we je niet mogen bellen. Zeker als je elke dag gebeld wordt en er steeds wordt opgehangen. Dit is uiteraard niet hoe we met klanten omgaan. Je kan het nummer simpelweg blokkeren. Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer