Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187675 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

mijn zoon is DJ en luistert veel naar Soundcloud en Mixcloud. Zou top zijn als deze er ook bij komen.

Hey T-mobile
 

door de zomer zonder Festivals luister ik Graag naar Q-dance Radio, het zou dan ook gaaf zijn als deze wordt toegevoegd aan de lijst zodat ik dit lekker tijdens het werk kan luisteren.

Moet het wel onlineradio.nl zijn of https://www.online-radio.nl/ De laatst genoemde is veel completer.

Hi all,

De problemen met Tidal worden opgepakt, we hadden goede hoop dat het onlangs al opgelost zou zijn, maar dat is jammer genoeg niet het geval. We gaan dit verder nakijken!

Is hier inmiddels al meer over bekend? We zijn inmiddels een maand verder. 

Zit radio 538 er tussen? Zo niet toevoegen dan?

q-dance en juke! beide top apps

Hi T-Mobile,

Ik zou graag willen weten of jullie bij  Apple Music nog een keer een poging willen doen. Alvast hartelijk dank.

Groet,

Bas

DEFJAY, FunX, Sublime!

Hi Tmobile

 

Ik vind het best jammer dat Apple music, als een van de grootste er niet tussen staat. Wat zit hier achter ?

Reputatie 2

Hi T-Mobile,

 

Kunnen jullie Soundcloud toevoegen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Ik heb jullie suggesties doorgeven en we gaan kijken wat mogelijk is. Mochten we een dienst toevoegen dan zul je die terugzien in de openingspost. 

Moet het wel onlineradio.nl zijn of https://www.online-radio.nl/ De laatst genoemde is veel completer.

Ik steun! :point_up_tone1:

Moet het wel onlineradio.nl zijn of https://www.online-radio.nl/ De laatst genoemde is veel completer.

Ja ja ja!!!

 

T-Mobile, wanneer is de volgende update?

Tidal zou heel erg fijn zijn. In het lijstje vind ik ze niet terug, dus misschien nog nooit benaderd?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @benedikt 

Bedankt voor de suggestie. Ik heb het doorgezet!

 

Is het steamen via de app Replaio Radio al gratis? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Annmiek88 

Dat bieden we momenteel nog niet aan, maar ik heb je suggestie doorgezet. Bedankt voor het delen!

Nog steeds geen update over tidal? Hoe lang moet het duren voordat hier weer eens een update over komt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jearnobyl 

We hebben nog geen update over Tidal. Zoals mijn collega Mitch al eerder heeft aangegeven lijkt er iets niet goed te gaan. Vanuit ons is er het vermoeden dat Tidal iets heeft aangepast in de service-adressen. Het contact verloopt vooralsnog wat stroever dan gehoopt. Zodra we meer informatie over hebben, zullen we dat direct delen in dit topic. 

Hi @Jearnobyl 

We hebben nog geen update over Tidal. Zoals mijn collega Mitch al eerder heeft aangegeven lijkt er iets niet goed te gaan. Vanuit ons is er het vermoeden dat Tidal iets heeft aangepast in de service-adressen. Het contact verloopt vooralsnog wat stroever dan gehoopt. Zodra we meer informatie over hebben, zullen we dat direct delen in dit topic. 

Hallo @Hajar, je collega heeft toentertijd contact met mij opgenomen (privé) om een test uit te voeren om erachter te komen waar het mis gaat maar vervolgens hoor ik niets meer van hem en is de test ook nooit meer uitgevoerd? Beetje onhandig op deze manier lijkt me?

Tunein & Radio538

Hallo, ik wacht op ik weet niet hoe lang het duurt voor YouTube Music Premium.  ik heb een 10G-contract en ik geef bijna alles uit aan muziek.  Weet u wanneer dit gaat gebeuren?  Dank u

Reputatie 6

Hi @OlmoB 

Die zou ik zelf ook graag terug willen zien in het lijstje! YouTube is benaderd, wanneer hier meer informatie over is kan ik je op dit moment nog niet vertellen. Mochten we een dienst toevoegen dan kan je dit terugzien in de openingspost! :smile:

Zeker nu Apple One is aangekondigd zou het fijn zijn als Apple Music werd toegevoegd. 

Reputatie 1

Misschien een idee om Apple Music hierin mee te nemen?

Reageer