sinds 25-06-2021 wacht ik op een terug betaling van 280.01 van een toestelkrediet.
ik ben sinds 16 juli bijna dagelijks aan het bellen met de klantenservice (wat daar voor door moet gaan).
ik krijg geen antwoord op mijn vraag waarom het zolang duurt en dat maakt mij kwaad en boos.
de medewerkers die ik aan de lijn krijg doen alsof zij iets voor mij doen het enigste wat ze doen is de vraagbaak raadplegen onderhand sta ik 10 minuten in de wacht en het antwoord dat ik dan krijg is we weten het niet.er kan geen contact gemaakt worden met de des betreffende afdeling want dat is niet mogelijk.dus ga je met een antwoord uit de vraagbaak weer af.ik ben het spelletje van T-mobile spuugzat.
ik wil mijn geld en wel meteen en niet nog eens 14 dagen wachten of langer.
je kan geen eens een klacht indienen want die heeft t-mobile niet.
mijn geduld is op de houding is verschrikkelijk van de klantenservice en ik ben daar van de dupe.
en schijt hebben aan je klanten gaat je toch een keer opbreken juist in deze tijd.
ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.