Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile dekkingsklacht iPhone 12 series mist

  • 26 augustus 2021
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

  • is King of Content
  • 123 reacties

Ik kan geen dekkingsklacht aanmaken aangezien de iPhone 12 series mist. Vorige x al aangegeven bij de webcare maar nu nog steeds niet gefixt

Beste antwoord door Dave

Hi @juliank,

Goed dat je het even laat weten! Ik zie zelf niet terug waar je een optie moet kiezen vanuit een lijst telefoons bij een melding via onze dekkingskaart.

Als ik een melding wil indien krijg ik dit in beeld (via desktop en smartphone) en dit is vrij in te vullen: 

Wellicht zie jij dit probleem elders, zou je dan kunnen aangeven waar dit precies is? Zelf ben ik natuurlijk ook (gelukkig) niet de hele dag bezig met het indienen van netwerkklachten. 

Als dit verder helemaal bekend is bij mijn collega's van Facebook of Twitter, dan is dat ook prima en dan zullen zij dit verder hebben doorgezet.

Bekijk origineel

3 reacties

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 26 augustus 2021

Hi @juliank,

Goed dat je het even laat weten! Ik zie zelf niet terug waar je een optie moet kiezen vanuit een lijst telefoons bij een melding via onze dekkingskaart.

Als ik een melding wil indien krijg ik dit in beeld (via desktop en smartphone) en dit is vrij in te vullen: 

Wellicht zie jij dit probleem elders, zou je dan kunnen aangeven waar dit precies is? Zelf ben ik natuurlijk ook (gelukkig) niet de hele dag bezig met het indienen van netwerkklachten. 

Als dit verder helemaal bekend is bij mijn collega's van Facebook of Twitter, dan is dat ook prima en dan zullen zij dit verder hebben doorgezet.


  • Auteur
  • is King of Content
  • 123 reacties
  • 26 augustus 2021
David schreef:

Hi @juliank,

Goed dat je het even laat weten! Ik zie zelf niet terug waar je een optie moet kiezen vanuit een lijst telefoons bij een melding via onze dekkingskaart.

Als ik een melding wil indien krijg ik dit in beeld (via desktop en smartphone) en dit is vrij in te vullen: 

Wellicht zie jij dit probleem elders, zou je dan kunnen aangeven waar dit precies is? Zelf ben ik natuurlijk ook (gelukkig) niet de hele dag bezig met het indienen van netwerkklachten. 

Als dit verder helemaal bekend is bij mijn collega's van Facebook of Twitter, dan is dat ook prima en dan zullen zij dit verder hebben doorgezet.

lol wat is dit nou weer voor antwoord ‘’zelf ben ik natuurlijk ook (gelukkig) niet de hele dag bezig met het indienen van netwerkklachten.’’ ik heb 1 probleem en gelijk de hele dag bezig ermee?.. het viel mij gewoon op dat ik 3mbit haalde op mijn werk, maar dat kan ook aan de speedtest server liggen

 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 26 augustus 2021

Hi,

Ik wilde hier niet mee impliceren dat jij hier continu mee bezig bent, maar dat ik dat in ieder geval niet dagelijks doe en dus misschien niet alle plekken ken waar je eventueel in zou moeten vullen van welke telefoon je gebruik maakt.

Het is je helemaal goed recht om hier gebruik van te maken en hier een melding over in te dienen en gelijk heb je! 

Als ik nog kan helpen met de plek waar de iPhone 12 niet ingevuld kan worden dan hoor ik het graag van je! 

​​​​​​


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen