Skip to main content
Beantwoord

Sms Apple tv

Goedemiddag, 

Zojuist kreeg ik een mail over de activatie van apple tv. Daarin stond dat ik een sms zou krijgen, echter heb ik geen sms gehad. In de mail stond ook het tijdelijke telefoonnummer dat ondertussen is omgezet ivm nummerbehoud. Kan ik een nieuwe sms ontvangen?

Groet

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Hoidaarbenik, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je Apple TV kunt activeren, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Gaat het om de activatie van de bundel Apple One? Dan kan ik de activatie sms opnieuw naar je versturen. Om dit te kunnen doen, heb ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer nodig ter verifcatie. Zou je deze kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven in dit topic, zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3429 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Goedemorgen ​@Hoidaarbenik, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je Apple TV kunt activeren, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Gaat het om de activatie van de bundel Apple One? Dan kan ik de activatie sms opnieuw naar je versturen. Om dit te kunnen doen, heb ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer nodig ter verifcatie. Zou je deze kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven in dit topic, zodra je dat hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk voor je aan de slag! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 maart 2025

Goedemiddag, het gaat inderdaad om de 3 maanden kostenloos Apple one. Ik heb het meteen aangepast. Bedankt voor je bericht!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi hoi, bedankt voor het invullen van je gegevens en tof dat je gebruik wil maken van 3 maanden Apple One! Ik heb de activatielink direct per sms naar je gestuurd. Heb je 'm ontvangen en lukt het met activeren? Ik hoor het graag van je en mocht je nog tips hebben voor leuke films en series op Apple TV, altijd welkom! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen