Skip to main content
Beantwoord

smartwatch bestellen lukt niet

Goedeavond.

Ik wil de smartwatch 7 bestellen.

Maar nadat ik op toevoegen aan abonnement druk blijft het leeg.

Het enige wat ik dan kan is klikken op terug naar overzicht.

Wat gaat er mis?

Mvg

Dennis

Beste antwoord door Devilseyes87

Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag ​@Devilseyes87, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je de Smartwatch 7 wilt bestellen, goede keus! Ik wou gelijk kijken bij je abonnement en ik zie dat dit een BEN abonnement is, kan dat kloppen? Dat verklaart waarom je het niet kunt toevoegen aan je abonnement. Alleen klanten met een bestaand Hello Odido of een oud T-Mobile Go abonnement kunnen momenteel een smartwatch abonnement toevoegen aan hun bestaande abonnement. Toevallig weet ik dat dit bij Ben niet mogelijk is. Zij bieden namelijk geen smartwatches aan, sorry! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Bedankt voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter dat ik helaas tot 21 mei moet wachten.

Dan wordt mijn mobiele nummer omgezet naar odido en dan pas kan ik bestellen.

Tot die tijd heb moet ik helaas wachten.

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@Devilseyes87, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je de Smartwatch 7 wilt bestellen, goede keus! Ik wou gelijk kijken bij je abonnement en ik zie dat dit een BEN abonnement is, kan dat kloppen? Dat verklaart waarom je het niet kunt toevoegen aan je abonnement. Alleen klanten met een bestaand Hello Odido of een oud T-Mobile Go abonnement kunnen momenteel een smartwatch abonnement toevoegen aan hun bestaande abonnement. Toevallig weet ik dat dit bij Ben niet mogelijk is. Zij bieden namelijk geen smartwatches aan, sorry! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Bedankt voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter dat ik helaas tot 21 mei moet wachten.

Dan wordt mijn mobiele nummer omgezet naar odido en dan pas kan ik bestellen.

Tot die tijd heb moet ik helaas wachten.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Devilseyes87 ah, check! Vermoedelijk heeft dit te maken met een maand opzegtermijn bij je huidige provider. Vaak na een maand opzegtermijn, kunnen we je nummer overnemen. Zodra je nummer naar ons is overgezet, zal je nieuwe abonnement bij ons van start gaan. Zodra dat het geval is, kun je een smartwatch abonnement bij ons nemen. Ik snap heel goed dat je niet kunt wachten, maar nog heel even geduld! 😁

Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen