Ik heb al een aantal jaar een prepaid simkaart van T-Mobile, maar nu het 2G netwerk uitgaat heb ik een nieuwe telefoon gekocht. Hier moet een nano-simkaart in, maar mijn oude telefoon heeft nog een groot formaat simkaart (niet uitdrukbaar). Op My T-Mobile staat dat ik een 3-in-1 simkaart heb, maar dat klopt dus niet.
Nu lees ik op dit forum ook berichten over een coulance regeling voor simkaarten, en ik vroeg mij af of ik hiervoor in aanmerking kom?
Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je gecontroleerd en je komt inderdaad in aanmerking voor een gratis nieuwe simkaart. Deze heb ik gelijk voor je besteld en vergoed via het beltegoed. De simkaart zal binnen 3 werkdagen worden geleverd en er zit een instructiebrief bij hoe de simkaart geactiveerd kan worden.
Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag en natuurlijk een heel goed weekend toegewenst!
Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je gecontroleerd en je komt inderdaad in aanmerking voor een gratis nieuwe simkaart. Deze heb ik gelijk voor je besteld en vergoed via het beltegoed. De simkaart zal binnen 3 werkdagen worden geleverd en er zit een instructiebrief bij hoe de simkaart geactiveerd kan worden.
Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag en natuurlijk een heel goed weekend toegewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.