Skip to main content

Beste mensen,

als ik een mail stuur naar XXXX krijg ik hem teruggestuurd met de mededeling “mailsysteem geadresseerde geweigerd om een verbinding met uw mailsysteem te accepteren “

Dat terwijl ik hotmail gebruik en overal mails verstuur. 

willen jullie dit nachecken? 

gr,

S.

Moderator edit: dit e-mailadres wordt niet langer gebruikt en is daarom verwijderd.

Gebruik altijd het contactformulier wanneer je een vraag hebt die anderzijds niet beantwoord kan worden: 
Odido Service is er voor je | Odido.

Hi @S.was 

Als je een bewindvoerder hebt dan kan die een e-mail sturen naar XXXX Dat is het correcte e-mailadres. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Moderator edit: dit e-mailadres wordt niet langer gebruikt en is daarom verwijderd.

Gebruik altijd het contactformulier wanneer je een vraag hebt die anderzijds niet beantwoord kan worden: 

Beste Hajar,

ik heb geen bewindvoerder! Deze emailadres heb ik van uw collega telefonisch doorgekregen om mijn klacht in te dienen. 

het gaat om een onterechte incasso bedrag die jullie willen innen. 

is er een emailadres waar ik mijn klacht naar kan sturen? Telefonisch kom ik met Tmobile niet ver. 

Hi @S.was 

Je kan dan ook dat e-mailadres gebruiken. Ik hoor graag of het zo wel lukt.

Het is gelukt ! 

dank

Hi @S.was 

Als je een bewindvoerder hebt dan kan die een e-mail sturen naar XXXX Dat is het correcte e-mailadres. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Wat is het nieuwe adres voor Bewindvoerders want mijn bewind heeft alleen de oude nog van t-mobile 

Hi @Martin1807, je bewindvoerder kan mailen naar XXXX😄

Hi @Martin1807, je bewindvoerder kan mailen naar XXXX😄

Dank je wel! 😊😁

Reageer