Beantwoord

Pukcode

  • 18 March 2024
  • 7 reacties
  • 56 Bekeken

mijn simkaart is geblokkeerd , ben in frankrijk , kan daarom niet bellen ,chatten lukt ook niet ,krijg geen

medewerker aan de chat ,kan ook niet in mijn Odido daarvoor het ik een SMS nodig waar ik niet bij kan.

Wat moet ik doen ?

icon

Beste antwoord door Jeanne53 19 March 2024, 20:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Jeanne53, welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je in Frankrijk zit.  Zeer begrijpelijk dat je zo snel mogelijk bereikbaar wilt zijn. Geen zorgen, je kunt je pukcode heel gemakkelijk ook via je e-mail opvragen via onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode. Als je het invult, kun je binnen een half uur een e-mail verwachten met daarin je puk- en je pincode. Super gemakkelijk toch? 😄 Soms wil deze nog wel eens belanden in je spam/ongewenste mail. Ik raad je aan om ook deze inbox in de gaten te houden! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

ik  heb een prepaid , zodoende werkt het op die manier niet ,had ik al geprobeerd, hoe nu verder

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jeanne, als je op bovenstaande link een stukje naar beneden scrolt kan je je pukcode per mail opvragen. Heb je dit wel gedaan of probeerde je via Mijn Odido in te loggen? Voor PrePaid moet dit namelijk ook gewoon werken. Om je zo snel mogelijk weer online te krijgen heb ik je pin- en pukcode zojuist zelf naar je gemaild. Laat je het ons weten of je ze hebt ontvangen en of het is gelukt? We horen het graag van je! 😄

Reputatie 7
Badge +14

 

dat werkt niet bij prepaid !!!!!!!

Hi Jeanne, als je op bovenstaande link een stukje naar beneden scrolt kan je je pukcode per mail opvragen. Heb je dit wel gedaan of probeerde je via Mijn Odido in te loggen? Voor PrePaid moet dit namelijk ook gewoon werken. Om je zo snel mogelijk weer online te krijgen heb ik je pin- en pukcode zojuist zelf naar je gemaild. Laat je het ons weten of je ze hebt ontvangen en of het is gelukt? We horen het graag van je! 😄

super bedankt ,alles werk weer😀😁

Reputatie 7
Badge +9

Fijn dat het is gelukt, Jeanne. Nog een hele fijne dag gewenst! 😊

Reageer