Skip to main content
Beantwoord

podimo loskoppelen

danielbushnl

Ik heb per ongeluk een verkeerde Podimo account gekoppeld aan mijn Odido abbonement. Hoe koppel ik dit weer los zodat ik het juiste account kan koppelen?

Beste antwoord door danielbushnl

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@danielbushnl tuurlijk, geen probleem! Ik heb zojuist de bundel opnieuw verwijderd bij je tabletabonnement. Kun je 'm vanaf nu toevoegen aan je mobiele abonnement? Dan zou het helemaal goed moeten komen! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is gelukt! Heel erg bedankt🙏

Bekijk origineel

13 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@danielbushnl van harte welkom op onze Community! Kan gebeuren, ik snap heel goed dat je het juiste account gekoppeld wilt hebben, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Echter, kan ik het account niet voor je verwijderen, dit kun je alleen zelf doen via je Mijn Odido account bij de bundel Podimo. Ik kan wel de gehele bundel voor je verwijderen, zodat je 'm daarna opnieuw kunt activeren en je het juiste account kunt koppelen. Zou je dat willen? 

Bij je profielgegevens zie ik alleen dat het huisnummer niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Ook zie ik de bundel niet terug bij het telefoonnmmer. Gaat het om een ander nummer en zou je die voor mij kunnen vermelden in je profiel samen met het juiste huisnummer? Dan heb ik alles compleet en kan ik direct met je meekijken! 😄

danielbushnl
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 4 maart 2025

Het gaat om mijn tablet abonnement. Ik heb het nummer gewijzigd en mijn tablet nummer erbij gezet 

Zou je dan het account kunnen verwijderen zodat ik hem op nieuw kan koppelen? 

Heel erg bedankt!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@danielbushnl dank voor het invullen van de juiste gegevens! Ik heb direct gekeken en ik zag dat de bundel Podimo Premium Plus bij je tabletabonnement actief was. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken. Daarna kun je de bundel weer opnieuw activeren! 

danielbushnl
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 maart 2025

Het was inderdaad uitgezet nu. Heb zojuist opnieuw Podimo genomen als extra. Ik probeerde hem te koppelen aan mijn andere account die heeft een ander email adres, ik wil het emailadres gebruiken wat ik bij Odido gebruik,  mijn outlook adres. Maar bij het opnieuw koppelen geeft hij aan dat de aanbieding al geclaimd is door een ander emailadres dan deze.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@danielbushnl dat snap ik heel goed! Probeer je te koppelen in de app of via een browser/laptop? Aangezien het koppelen niet lukt, zou ik je willen vragen om hierover contact op te nemen met Podimo. Zij kunnen als het goed is, het e-mailadres voor je wijzigen. Daarna kun je de koppeling met het juiste e-mailadres maken via je Mijn Odido account. 

Mochten zij dat niet in orde kunnen maken, kan ik eventueel een case voor je doorzetten richting ons IT-team, zodat zij kunnen kijken of ze het kunnen aanpassen. Hiervoor moet er wel eerst vanuit Podimo gebleken zijn dat zij het niet kunnen aanpassen. In dat geval, ontvang ik graag welke stappen je onderneemt in je account, totdat je deze melding te zien krijgt + een screenshot van deze melding. Log je dan ook in met het e-mailadres uit je profiel? Of met een ander e-mailadres? Zou je deze ook kunnen invullen in je profiel? Dan kan ik het daarna voor je doorzetten! 

Ik hoor het graag van je! 

danielbushnl
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 maart 2025

Heel erg bedankt voor je inspanning.

Maar zou je hem dan net als gisteren weer kunnen stopzetten. Dan neem ik Podimo bij mijn mobiele abonnement. Dan kan ik hem wel koppelen aan mijn juiste account.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@danielbushnl tuurlijk, geen probleem! Ik heb zojuist de bundel opnieuw verwijderd bij je tabletabonnement. Kun je 'm vanaf nu toevoegen aan je mobiele abonnement? Dan zou het helemaal goed moeten komen! 

danielbushnl
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Het is gelukt! Heel erg bedankt🙏

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@danielbushnl fijn dat het is gelukt en bedankt voor het doorgeven! Uiteraard graag gedaan, ik sta altijd klaar om verder te helpen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend! 😄

danielbushnl
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 maart 2025

Het enige wat ik nog fijn zou vinden is dat ik nu verschillende klantnummers hebt. Bij Vodafone waren mijn nummers op 1 klantnummer en alles op 1 factuur. Kan dit bij Odido ook geregeld worden?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@danielbushnl ik snap dat je dat ook bij ons wilt hebben, maar dat is niet mogelijk, sorry! Dat heeft te maken met dat je 2 verschillende abonnementen hebt met verschillende klantnummers, die kunnen niet samen worden gevoegd. Het is alleen mogelijk om alles op 1 verzamelfactuur te krijgen bij een Zakelijk abonnement (omdat er vaak meerdere telefoonaansluitingen aanwezig zijn) of bij Samen Unlimited (waarbij het tweede abonnement van Samen Unlimited, onder de hoofdcontractant valt en dus beide voorzien zijn van hetzelfde klantnummer). Maar bij twee verschillende klantnummers en abonnementen is het niet mogelijk, sorry dat ik geen ander antwoord voor je heb! 

danielbushnl
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 maart 2025

Heel erg bedankt voor de informatie.

Fijn weekend

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@danielbushnl geen dank en graag gedaan! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community is er voor je! Dank en jij ook een heel fijn weekend gewenst! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen