Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt? 

Dank

Hallo @Fabiyo, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat 1 cijfer in je geboortedatum en ook 1 in de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomt met wat er in ons systeem onder je nummer vermeld staat. Kun je de juiste gegevens in je profiel vermelden? Zodra alles overeenkomt, kan ik een code met je delen! 

Pm verstuurd


Goedemiddag, 

Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt? 

Dank

Ik ontvang ook graag een promocode!


Ik ontvang ook graag een code! 


Hi @emmames, die wil ik graag met je delen! Echter, moet ik een ID-check uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik mis alleen nog je geboortedatum in je profiel. Kun je die invullen en een reactie geven in dit topic? Dan kan ik een code via een privébericht naar je sturen! 


Hi @emmames, die wil ik graag met je delen! Echter, moet ik een ID-check uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik mis alleen nog je geboortedatum in je profiel. Kun je die invullen en een reactie geven in dit topic? Dan kan ik een code via een privébericht naar je sturen! 

Ik heb het ingevuld!


@emmames ik zie dat je alleen het geboortejaar hebt ingevuld en deze komt overeen. Kun je ook nog de dag + maand invullen? Graag de juiste geboortedatum vermelden die onder het telefoonnummer in ons systeem bekend is. Dan kan ik daarna een code met je delen! 


@emmames ik zie dat je alleen het geboortejaar hebt ingevuld en deze komt overeen. Kun je ook nog de dag + maand invullen? Graag de juiste geboortedatum vermelden die onder het telefoonnummer in ons systeem bekend is. Dan kan ik daarna een code met je delen! 

Yess done! Dank! 


Hoi @emmames, ik heb je zojuist per mail een code gestuurd! Laat je het me weten of het is gelukt? 


Hi, bij mij is er ook iets misgegaan met deze leuke actie en nu lijkt het erop dat ik er geen gebruik meer van kan maken. Net telefonisch niet klantgericht geholpen dus ik hoop dat t op deze wijze nog wel kan..? Alvast bedankt!


Hi @Petra1985, welkom op onze Community en sorry dat het is misgegaan! De codes die we hadden verstuurd waren geldig tot en met 7 november 2024. Bij klanten waar het mis is gegaan, hebben we andere codes beschikbaar. Ik weet niet 100% of het nog lukt met deze codes, maar je kunt het zeker proberen. Kun je je telefoonnummer en postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna de code met je delen! 


@Pharwin van Odido ik heb het meteen gedaan, dank je wel alvast. Ik hoop ook echt dat het lukt, leek me echt heel leuk.


Goedemorgen @Petra1985, yes, bedankt! Ik heb zojuist in een privébericht de code met je gedeeld. Ik hoop dat het lukt! Zo niet, dan vermoed ik dat het niet meer kan, omdat de geldigheid is verlopen. Om het dubbel te checken heb ik het intern nog nagevraagd. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!


@Petra1985 Ik ben bang dat het niet zal lukken, ik heb namelijk van mijn collega te horen gekregen dat de codes te verzilveren waren tot en met 7 november. Dit stond ook in de actievoorwaarden vermeld, sorry! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 


Reageer