Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt? 

Dank

Hallo @Ktho, van harte welkom op onze Community! We bestaan sinds kort 1 jaar en dat willen we inderdaad vieren met onze klanten, vandaar dat je de sms hebt ontvangen zodat 3 maanden gratis gebruik kunt maken van Podimo, fijn toch! Echter, was er iets misgegaan, waardoor de code niet in de sms is verstuurd. Dit hadden we snel opgemerkt en direct erachteraan nog een sms verstuurd met de code erin verwerkt. Had je deze ook ontvangen? Zo niet, laat het dan even weten, dan stuur ik je een privébericht met een een nieuwe code! 😊


Hoi! Hier idem dito. Ik zou ook graag alsnog een nieuwe sms ontvangen met de code! Dank!


Hallo @Jolienjo, dat kan ik voor je regelen! Echter, moet ik wel eerst een ID-check uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat je adresgegevens niet overeenkomen met wat er in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste adresgegevens vermelden? Daarnaast zie ik ook graag je geboortedatum tegemoet. Ik zag dat je al een privébericht had gestuurd. Laten we het daar verder afhandelen! 😄


Goedemiddag,

Ik heb geprobeerd mijn actiecode te verzilveren via de website, maar er wordt aangegeven dat mijn code ongeldig is. Zou ik een nieuwe actiecode kunnen ontvangen? Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor de hulp. 
L. v.d. Wielen


Hallo @LeslieLuna, van harte welkom op onze Community! Heb je een screenshot van deze foutmelding voor mij? Dan kan ik eventueel met je meekijken waar het mis gaat en desnoods een nieuwe code met je delen. Ik zie je reactie graag tegemoet! 


Hai! 

Dank voor je antwoord, ik heb maar 1 sms ontvangen maar ben zeker geïnteresseerd in dit leuke kadootje. Dus ontvang graag de code

Vrgr


Goedemiddag, 

 

Na wat zoeken kwam ik deze community tegen. Ik wilde de actiecode gebruiken voor de Podimo actie, maar ook ik heb helaas geen tweede sms gekregen met een code om de actie te verzilveren. Zou ik deze nog kunnen krijgen?

 

Graag hoor ik het.

Groet, Jellyne


Ik heb op mijn tweede nummer ook geen code ontvangen.Kunnen jullie dit alsnog in orde maken?


Hoi! Ik heb ook geen goede code ontvangen en ook geen tweede sms. Die wil ik graag wel ontvangen..


Hallo allemaal, als je al een code hebt ontvangen, kan ik niet zomaar nog 1 met je delen. Je dient dan contact op te nemen met Podimo die het kan onderzoeken. Als je helemaal geen code hebt ontvangen, kan dit te maken hebben met hoe je de privacyinstellingen hebt ingesteld via je Mijn Odido account. We mogen dit alleen doen bij klanten die akkoord hebben gegeven voor het ontvangen van commerciële e-mails van Odido. Als je dit hebt uitgeschakeld, heb je dus geen sms van ons ontvangen. In dat geval, kan ik wel een nieuwe code delen. 

@Ktho @Jellyne ik heb zojuist een privébericht gestuurd naar jullie met een nieuwe code! 

Zo activeert je de gratis periode

  1. je  gaat naar https://podimo.com/nl/redeem/odido en klikt op Code verzilveren
  2. Eerst moet je een Podimo account aanmaken
  3. Tijdens het aanmaken vraagt Podimo al om de vouchercode.
  4. Na het aanmaken van het account kan je meteen genieten van de 3 maanden gratis Podimo.

@Roxter Kun je het telefoonnummer in je profiel vermelden samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? 

@Michelle88 Bij jou mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer. Kun je die vermelden? Dan heb ik alles compleet en kan ik een nieuwe code met je delen! 


Gedaan 👍


Gedaan 👍

Hallo allemaal, als je al een code hebt ontvangen, kan ik niet zomaar nog 1 met je delen. Je dient dan contact op te nemen met Podimo die het kan onderzoeken. Als je helemaal geen code hebt ontvangen, kan dit te maken hebben met hoe je de privacyinstellingen hebt ingesteld via je Mijn Odido account. We mogen dit alleen doen bij klanten die akkoord hebben gegeven voor het ontvangen van commerciële e-mails van Odido. Als je dit hebt uitgeschakeld, heb je dus geen sms van ons ontvangen. In dat geval, kan ik wel een nieuwe code delen. 

@Ktho @Jellyne ik heb zojuist een privébericht gestuurd naar jullie met een nieuwe code! 

Zo activeert je de gratis periode

  1. je  gaat naar https://podimo.com/nl/redeem/odido en klikt op Code verzilveren
  2. Eerst moet je een Podimo account aanmaken
  3. Tijdens het aanmaken vraagt Podimo al om de vouchercode.
  4. Na het aanmaken van het account kan je meteen genieten van de 3 maanden gratis Podimo.

@Roxter Kun je het telefoonnummer in je profiel vermelden samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? 

@Michelle88 Bij jou mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer. Kun je die vermelden? Dan heb ik alles compleet en kan ik een nieuwe code met je delen! 

Aangevuld, wel een gedoe zeg, dit


Beste Pharwin,

Graag ontvang ik ook een code voor de Podimo actie. Deze heb ik inderdaad niet ontvangen door de privacyinstellingen in mijn Odido account. Zou je deze alsnog met mij willen delen via een privébericht? Als het goed is staan alle noodzakelijke gegevens in mijn account vermeld.

Bij voorbaat dank!


Code nog steeds niet ontvangen 🫤


Beste Pharwin,

 

Helaas heb ik ook een sms ontvangen zonder actiecode en geen tweede sms. Zou ik ook de actiecode kunnen ontvangen.

 

Groetjes,

 

Piandra


Hallo @Roxter @Michelle88 dank voor het aanvullen. Ik heb zojuist de code in een privébericht met jullie gedeeld! 

Hi @Jordie Birtantie @Piandra, van harte welkom op onze Community! Ik zie dat alle gegevens in jullie profiel vermeld zijn en dat deze overeenkomen met wat er in ons systeem vermeld staat. Ik heb ook zojuist in een privébericht een code met jullie gedeeld. Veel luisterplezier ermee! 😄


Goedeavond, 

Ook ik heb alleen een SMS gekregen met het nieuws dat we 3 maanden Podimo mogen gebruiken maar ook zonder code. Zou ik deze nog mogen ontvangen?

Vriendelijke groet, 

Christina Span 


Reageer