Skip to main content

Waarde Haagse Odidoders,

Heb Deezer aangeschaft bij mijn Unlimited abonnement, maar bij het koppelen via de Odido-pagina krijg ik een foutmelding. Wat ik zelf al geprobeerd heb:

  • Beide knoppen op de Odido-pagina getest; nieuw account en bestaand account
  • Mijn bestaande Deezer account gecheckt en heb geen abonnement lopen bij Deezer (gratis versie momenteel).
  • Heb de extra via de Odido Mijn Omgeving ontkoppeld en opnieuw toegevoegd
  • Heb gecheckt of VPN uit staat voor deze activatie
  • Heb 2 verschillende browsers op 2 devices gebruikt (Safari, Edge)
  • Via Odido app (browser in app) werkt het evenmin
  • Via Wifi en via mobiel internet

Allen geven zelfde resultaat. Help. Weet even niet meer wat ik nog meer kan doen om Deezer te koppelen. Volgens mij heb ik nu alles wel gedaan… 


Edit: Een bericht plaatsen  op de community doet kennelijk wonderen. Een refresh van het tabblad voor aanmelden deed wonderen en kwam ik wel op de Deezer aanmeldpagina. Bugje dat dit kennelijk niet helemaal lekker loopt? Modjes; geven jullie het ontwikkelteam een seintje? 

En nu weer zennnnnn luisteren.

Hi TAVL, super leuk om je weer zo actief te zien! En zo zie je maar, de Community is een magische plek waar alles wordt opgelost! 😜

Ik geef het door aan de juiste collega's en ik wens je nog veel plezier met Deezer. Wat luister je zoal? 


Reageer