Kreeg een bericht dat ik permanente roaming kosten zou krijgen. In december voor het ingaan van deze kosten contact gezocht met de klantenservice. Kreeg het advies een mb aanvuller te kopen voor €10 en om naar unlimited the switchen voor €16 meer dan mijn toenmalige abonnement. Dit verschil zou ik vergoed krijgen. Uiteindelijk werden alle mbs alsnog in rekening gebracht en werd de korting met terugwerkende kracht ingetrokken. Ik bel weer om verhaal te halen, de korting had niet gegeven mogen worden dus die moet ik terug betalen. Het abonnement kon ik zelf niet terug zetten naar mijn gewone bundel omdat ik die maand al naar unlimited geswitcht was maar ik zou de extra kosten van unlimited nu wel vergoed krijgen. Uiteindelijk is mij in Januari €68!!! In rekening gebracht en krijg ik helemaal niks terug van de extra kosten die ik door het advies van T-Mobile medewerkers heb gemaakt. De extra data heb ik niet eens kunnen gebruiken omdat elke mb dus extra bovenop mijn abonnement in rekening werd gebracht. Enige wat ik terug krijg van de “klantenservice” is dat ze het “jammer” vinden dat het zo is gegaan.
Samenvattend heb ik op aanraden €68 weg gegooid en amper mijn duurdere bundels kunnen gebruiken door de extra kosten die ze in rekening hebben gebracht en hebben ze alle beloftes ingetrokken over korting die ik zou krijgen.
Permanente roaming kosten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.