Skip to main content

Zouden jullie mijn blokkade kunnen opheffen?

ik heb gister betaald en daarvan een bevestiging ontvangen, maar er staat nog steeds een blokkade op mijn simkaart

@Ms0118  Goedemorgen! Welke betaalmethode heb je gebruikt?  Met IDeal gaat het sneller dan met een bankoverboeking.
Heb je de telefoon al opnieuw opgestart?

Vul al je gegevens in (zie mijn onderschrift) de moderators helpen je dan verder.

Succes 


Hallo @Ms0118, welkom op onze Community! Wel zo fijn dat je weer gebruik kunt maken van onze diensten, nadat je hebt betaald. Heb je handmatig betaald? Dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat de betaling is gekoppeld en verwerkt in je account. Daarna zal de blokkade automatisch worden verwijderd. Als je via de iDeal knop in je Mijn Odido account hebt betaald, dan wordt de betaling binnen een uur verwerkt en zal de blokkade automatisch worden verwijderd. Ik heb gelijk met je meegekeken en als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8986. Daarbij zie ik dat je handmatig het bedrag naar ons had overgemaakt en dat het bedrag inmiddels is verwerkt in je account. Ook zie ik geen blokkade meer op je abonnement staan. Het zou dus weer moeten werken! Zo niet, start dan even je toestel opnieuw op, zodat deze opnieuw wordt aangemeld op ons netwerk. 

Laat je me even weten of alles weer naar behoren werkt? Ik hoor het graag van je! 


Reageer