Skip to main content

Ik vind de bereikbaarheid van Odido ongehoord. Ik stond 90 min in de wachtrij en had toen opgehangen. Via de chat kan je ook niet met een medewerker spreken want de bot geeft steeds aan dat alle adviseurs bezet zijn en dat je maar op de Odido community pagina moet kijken om een antwoord te vinden..
 

@berries888 

Je hebt inderdaad ook de community en de social media kanalen om je vraag te stellen.

Wat is je vraag? Hier lezen ook medewerkers van Odido mee en reageren waar nodig.


@Waqqas ik wil mijn bestelling annuleren en dit gaat alleen via de telefonische klantenservice of per post. Makkelijkst is telefonisch. Maar ja, als zij niet te bereiken zijn dan wordt het annuleren toch wel een lastig verhaal..


@berries888 

Gaat het om een mobiele abonnement of thuis abonnement?

Indien je klantnummer ook in je community profiel staat dan kan een moderator hier dat ook voor je regelen.


@Waqqas Ik heb alleen een ordernummer..


Hi @berries888 

Ben je inmiddels verder geholpen? Als jij je ordernummer met mij deelt dan kan ik je bestelling ook annuleren. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Graag ook aangeven om welke bestelling het gaat zodat ik zeker weet dat de juiste wordt geannuleerd


@Hajar van Odido ik heb je een privé bericht gestuurd


@berries888 Dankjewel voor je bericht. Ik heb je bestelling geannuleerd en hopelijk is hiermee alles naar wens!


@Waqqas @Hajar van Odido Eind goed al goed 😊 


ik heb een vraag over verlenging. Sta nu al meer dan 90 minuten in de wacht. 

Het bestaat niet dat ik in een rij sta, anders heeft odido niet door dat er bij drukte meer medewerkers ingezet kunnen worden.

Naar aanleiding van deze slechte prestatie van de klantenservice ga ik mijn tv-internet abonnement over laten nemen door een concurerende aanbieder.


Hi ​@Mat1062, excuses hiervoor! Het is momenteel wat drukker dan verwacht, waardoor het iets langer kan duren voordat je een colleg te pakken kan krijgen. We helpen je natuurlijk ook graag verder via deze weg! Kun je vertellen wat je vraag is? Gaat het om je telefoon of internet abonnement? Als het een inhoudelijke vraag is, zet dan ook gelijk je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel. Dan kunnen we gelijk met je meekijken! 


Reageer