Ik vind de bereikbaarheid van Odido ongehoord. Ik stond 90 min in de wachtrij en had toen opgehangen. Via de chat kan je ook niet met een medewerker spreken want de bot geeft steeds aan dat alle adviseurs bezet zijn en dat je maar op de Odido community pagina moet kijken om een antwoord te vinden..
Je hebt inderdaad ook de community en de social media kanalen om je vraag te stellen.
Wat is je vraag? Hier lezen ook medewerkers van Odido mee en reageren waar nodig.
Gaat het om een mobiele abonnement of thuis abonnement?
Indien je klantnummer ook in je community profiel staat dan kan een moderator hier dat ook voor je regelen.
Hi
Ben je inmiddels verder geholpen? Als jij je ordernummer met mij deelt dan kan ik je bestelling ook annuleren. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Graag ook aangeven om welke bestelling het gaat zodat ik zeker weet dat de juiste wordt geannuleerd
ik heb een vraag over verlenging. Sta nu al meer dan 90 minuten in de wacht.
Het bestaat niet dat ik in een rij sta, anders heeft odido niet door dat er bij drukte meer medewerkers ingezet kunnen worden.
Naar aanleiding van deze slechte prestatie van de klantenservice ga ik mijn tv-internet abonnement over laten nemen door een concurerende aanbieder.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.