Beste lezer,
Voor mijn dochter heb ik vorig een abonnement aangeschaft met de galaxy a51. Helaas laadde deze niet meer op en ging hiermee naar de T-Mobile winkel. De mevrouw in de winkel gaf mij aan dat het sneller zou gaan als ik het toestel zelf bij de Samsungservicecenter zou brengen dan dat hun de telefoon op zouden moeten sturen. Zo gezegd zo gedaan. Uit mijn hoofd 29 juli is de telefoon met toebehoren naar het servicecenter gebracht. Ik hoorde niks en na een week nam ik contact op. Bleek dat er een onderdeel lang op zich zou laten wachten. 11 augustus kreeg ik een mail van Samsung, een omruilvoorstel omdat het te lang ging duren. Uiteraard ging ik hiermee akkoord want mijn dochter had een telefoon nodig ivm roosters. Ik had in de tussentijd nog 2 mails verstuurd wanneer ik de telefoon kon verwachten, totaal geen reactie op gekregen. Vorige week donderdag weer een mail gestuurd dat wanneer ik niks zou horen ik verdere stappen ga ondernemen want dit in ingebrekestelling. Het is geen wereld bedrag maar moet ook wel iedere maand der telefoon betalen die ze nu niet heeft. Binnen 5 minuten kreeg ik een mail telefoon was niet meer op voorraad dus er zou een nieuw voorstel komen. Dat voorstel heb ik gekregen en ook daar weer mee akkoord gegaan. Verder hoor ik weer niks meer.
Ik wou dan ook vragen of dat er misschien hulp is vanuit T-Mobile wat ik hieraan kan doen?
Groetjes
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel