Geachte,
ik ben klant van Odido mobiel, glasvezel & tv en betaal elke maand een fors bedrag aan abonnementskosten. Nu heeft Odido een registratie gedaan bij preventel nadat ik een maandfactuur wat hoger uitviel in overleg met een vriendelijke klantenservice medewerker betaald in termijnen.
Nu wil ik zakelijk een abonnement afsluiten naast mijn particuliere diensten en kan geen zakelijk abonnement afsluiten vanwege een preventel registratie. Ik heb bijna 3 uur met de klantenservice gebeld en tot op heden geen oplossing, ik moet het zelf als klant maar oplossen. Betaal ik daarvoor elke maand zoveel geld om de foute van Odido zelf te moeten oplossen. Odido heeft een melding bij preventel gedaan en volgens de procedure moeten zij deze ook verwijderen bij geen betaalachterstanden.
Ik vind dit niet klantvriendelijk ik wil een extra abonnement zakelijk afsluiten en wordt geweigerd door het systeem wat een melding geeft van preventel en Odido is de enige provider die hier geregistreerd staat. Ik wil graag een zakelijk abonnement afsluiten en verwacht dan ook correct geholpen te worden, mij wordt door de klantenservice verteld dat ik zelf dit moet doen.
ik citeer van de website van preventel:”
Hoe kunt u een registratie beëindigen?
U kunt de registratie beeindigen door de volledige openstaande vordering ( en eventuele kosten) bij de aanbieder van de telecommunicatie diensten te voldoen.De betrokken aanbieder van telecommunicatie diensten beeindigt dan de registratie bij de stichting Preventel.
ik heb aan al mijn financiële verplichtingen voldaan en wordt geweigerd om een nieuwe dienst af te nemen.
ik zou graag een snelle oplossing zien voor deze situatie aangezien ik door deze registratie van Odido bij preventel niet eens een sim only abonnement kan afsluiten van €2,50. Bizar.
Kan dit snel opgelost worden? Ik betaal €150 per maand aan Odido voor diensten en dan krijg je dit, zoek het zelf maar uit maar wij kunnen u niet helpen aldus klantenservice.?!