Skip to main content
Beantwoord

Odido Extra kan niet verwijderd worden

• 10 januari 2025
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb gister mijn extra's aangepast van Videoland naar Podimo. nu is het extrapunt wat ik heb bij mijn abbonement wel omgezet van videoland naar Podimo, alleen kan ik Videoland nu niet verwijderen als extra. Ik heb bij videoland niet eens de optie om te verwijderen in de app van Odido. Voordat in de volgende maand Videoland onnodig extra wordt gefactureerd via Odido, de vraag hoe ik dit wel kan verwijderen?
Ik zag dat voor een 6 maanden terug ook al iemand was die dit probleem had, met andere extra's die niet verwijderd konden worden.

Groet,
Paul

Beste antwoord door PHuisjes

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@PHuisjes, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je op 9 januari alleen een wijziging hebt gemaakt voor Videoland, maar geen andere bundel hebt toegevoegd. Vervolgens zie ik wel dat Podimo is toegevoegd, je had dus zowel Videoland als Podimo. Verder zie ik dat je op 11 januari de bundel Videoland al hebt verwijderd. Je beschikt dus nu alleen over de Extra Podimo, alles staat helemaal goed ingesteld! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust aan mij weten! 

Hi Pharwin,
ik heb het inderdaad in 2 of 3 stappen gedaan, ik kon niet m'n extra punten in 1x overzetten naar een ander extra. en zo stond er dus ook nadat ik podimo had toegevoegd dat Videoland ook nog steeds op m'n abonnement stond. Ik zie dat videoland er nu inderdaad af is, zou wel een bepaalde verwerkingstijd hebben gehad. Ik zal m'n volgende factuur even in de gaten houden, niet dat daar onnodig extra kosten in rekening zijn gebracht.

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@PHuisjes, van harte welkom op onze Community! Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. De bundels zijn altijd maandelijks opzeg- of aanpasbaar. Als je een wijziging/opzegging doorgeeft, wordt dit automatisch na een maand aangepast. Ik vemoed dat dit  het geval is. Graag wil ik met je meekijken in je account. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 januari 2025

Goedemiddag ​@PHuisjes, van harte welkom op onze Community! Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. De bundels zijn altijd maandelijks opzeg- of aanpasbaar. Als je een wijziging/opzegging doorgeeft, wordt dit automatisch na een maand aangepast. Ik vemoed dat dit  het geval is. Graag wil ik met je meekijken in je account. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken! 

Dag Pharwin, 
Dat heb ik nu ingevuld.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@PHuisjes, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je op 9 januari alleen een wijziging hebt gemaakt voor Videoland, maar geen andere bundel hebt toegevoegd. Vervolgens zie ik wel dat Podimo is toegevoegd, je had dus zowel Videoland als Podimo. Verder zie ik dat je op 11 januari de bundel Videoland al hebt verwijderd. Je beschikt dus nu alleen over de Extra Podimo, alles staat helemaal goed ingesteld! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2025

Hi Pharwin,
ik heb het inderdaad in 2 of 3 stappen gedaan, ik kon niet m'n extra punten in 1x overzetten naar een ander extra. en zo stond er dus ook nadat ik podimo had toegevoegd dat Videoland ook nog steeds op m'n abonnement stond. Ik zie dat videoland er nu inderdaad af is, zou wel een bepaalde verwerkingstijd hebben gehad. Ik zal m'n volgende factuur even in de gaten houden, niet dat daar onnodig extra kosten in rekening zijn gebracht.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@PHuisjes ik denk inderdaad dat het verwerkingstijd nodig had, meestal is dit 24 uur. Fijn dat ook je overzicht nu is bijgewerkt! Mocht er toch onnodig extra kosten in rekening worden gebracht op je eerstvolgende factuur, laat het dan even weten. Dan vergoed ik die uiteraard voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen