Goedemorgen,
Ik heb gister mijn extra's aangepast van Videoland naar Podimo. nu is het extrapunt wat ik heb bij mijn abbonement wel omgezet van videoland naar Podimo, alleen kan ik Videoland nu niet verwijderen als extra. Ik heb bij videoland niet eens de optie om te verwijderen in de app van Odido. Voordat in de volgende maand Videoland onnodig extra wordt gefactureerd via Odido, de vraag hoe ik dit wel kan verwijderen?
Ik zag dat voor een 6 maanden terug ook al iemand was die dit probleem had, met andere extra's die niet verwijderd konden worden.
Groet,
Paul
Odido Extra kan niet verwijderd worden
Beste antwoord door PHuisjes
Hi
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust aan mij weten!
Hi Pharwin,
ik heb het inderdaad in 2 of 3 stappen gedaan, ik kon niet m'n extra punten in 1x overzetten naar een ander extra. en zo stond er dus ook nadat ik podimo had toegevoegd dat Videoland ook nog steeds op m'n abonnement stond. Ik zie dat videoland er nu inderdaad af is, zou wel een bepaalde verwerkingstijd hebben gehad. Ik zal m'n volgende factuur even in de gaten houden, niet dat daar onnodig extra kosten in rekening zijn gebracht.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.